افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

دستگیری جاسوسان اسرائیلی در ۲۸ کشور/ انتخابات در امنیت کامل برگزار می شود

  • کد خبر : 209734
دستگیری جاسوسان اسرائیلی در ۲۸ کشور/ انتخابات در امنیت کامل برگزار می شود

سید اسماعیل خطیب امروز (چهارشنبه دوم اسفند 1402) در حاشیه جلسه هیئت مدیره در گروه خبرنگاران با تبریک بازگشت مال بابک زنجانی وی به نمایندگی از سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه به مردم گفت: با بازگرداندن اموال مردم کار مهمی انجام شد و این اتفاق ارزشمندی برای مردم بود. وی گفت: بازگرداندن دارایی هایشان […]

سید اسماعیل خطیب امروز (چهارشنبه دوم اسفند 1402) در حاشیه جلسه هیئت مدیره در گروه خبرنگاران با تبریک بازگشت مال بابک زنجانی وی به نمایندگی از سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه به مردم گفت: با بازگرداندن اموال مردم کار مهمی انجام شد و این اتفاق ارزشمندی برای مردم بود.

وی گفت: بازگرداندن دارایی هایشان توسط سپاه و قوه قضائیه را به همه مردم تبریک می گویم. مهم این بود که اموال شهر بازگردانده شود و این اتفاق برای شهر ارزشمند بود.

وی درباره جاسوسان اسرائیلی که در 28 کشور مختلف دستگیر شدند، گفت: ما کشورهای آنها را اعلام می کنیم، جزئیات مشخص است و اگر برخی اخبار دنیا را دنبال کنید، برخی کشورها خودشان اعلام می کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه با یادآوری عملکرد و دستاوردهای وزارت اطلاعات بیان کرد: باید از مردم بپرسید اما آنچه در توان داشتیم انجام دادیم. در راهپیمایی 22 بهمن ماه ثابت شد که به لطف الهی با همکاری و هم افزایی واحدها و مجموعه های اطلاعاتی و امنیتی کشور در امنیت کامل انجام شد.

خطیب همچنین تاکید کرد: انشاالله انتخابات در امنیت کامل برگزار خواهد شد. نکته مهم این است که امروز داعش ناامید از دولت خود در منطقه پرسه می زند و آمریکا و رژیم صهیونیستی و عواملش از آنها برای اقدامات تروریستی بهره برداری می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=209734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.