افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

دستگیری تیراندازان در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 137953
دستگیری تیراندازان در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان در تشریح عملیات 24 ساعته قرارگاه عملیاتی پلیس گفت: این قرارگاه در 24 ساعت گذشته اقدامات مثبتی از جمله حضور فرماندهان انجام داده است. و پلیس در بین مردم و دیدار چهره به چهره با بزرگان و تجلیل از یادواره شهدای نیروی انتظامی […]

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان در تشریح عملیات 24 ساعته قرارگاه عملیاتی پلیس گفت: این قرارگاه در 24 ساعت گذشته اقدامات مثبتی از جمله حضور فرماندهان انجام داده است. و پلیس در بین مردم و دیدار چهره به چهره با بزرگان و تجلیل از یادواره شهدای نیروی انتظامی در زابل و همچنین اجرای طرح. ارتقای امنیت اجتماعی وی در شهرستان میرجاوه اقدامات سلبی را برای برخورد با مجرمان شهرستان های استان اجرا کرد.

رئیس پلیس Police استان سیستان و بلوچستان در خصوص این اقدامات منفی گفت: ماموران پلیس با اعمال تدابیر تخصصی و کار دقیق پلیسی 3 قبضه سلاح و 4 قبضه سلاح شکاری و 7 متهم و متخلف کشف کردند. تیراندازی کردن دستگیر شد و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان میرجاوه 6 نفر از برهم زنندگان نظم اجتماعی اعم از سارق، مال فروش و کسبه دستگیر، 15 معتاد متجاهر دستگیر، 47 اتباع خارجی از کشور اخراج و از کشور اخراج شدند. تعداد زیادی اقلام مسروقه و مواد مخدر کشف شد. نتیجه این پروژه شد

وی در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان هیرمند موفق به کشف 34 کیلوگرم تریاک کاشته شده و دستگیری دو قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو شدند.

سردار جلیلیان با اشاره به دستگیری 6 سارق مسلح و حرفه ای، کشف 30 فقره سرقت و کشف دو قبضه سلاح بکار رفته در این سرقت ها، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان های زاهدان و ایرانشهر موفق به رسیدگی به 2 پرونده شدند. شناسایی 5 آدم ربای فراری و دستگیری آنها در مخفیگاه، علاوه بر کشف سلاح مورد استفاده در صحنه جرم و همچنین کشف 6 مورد آدم ربایی در استان که مهمترین آنها انهدام بزرگترین باند آدم ربایی سیستان و بلوچستان است. استان: اقدامی مهم در این زمینه محسوب می شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و متخلفان باید بدانند که این استان محل امنی برای آنها نیست و با آنها قاطعانه و برابر قانون برخورد می شود، تاکید کرد. : با ایجاد قرارگاه عملیاتی در سراسر استان، طرح های عملیاتی و پلیسی با هدف برقراری نظم، امنیت و آرامش برای شهروندان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.