افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

دستگاه ها به وعده خود برای خدمت رسانی به زائران حسینی عمل می کنند

  • کد خبر : 313300
دستگاه ها به وعده خود برای خدمت رسانی به زائران حسینی عمل می کنند

به گزارش بازار، مسعود بیزیکیان رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در اولین جلسه ستاد اربعین در دولت چهاردهم از همه دستگاه های خدمات رسان در سراسر کشور خواست به وعده های خود برای خدمت رسانی به زائران حسینی عمل کنند. وی با تاکید بر اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم عاشقانه و بدون […]

به گزارش بازار، مسعود بیزیکیان رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در اولین جلسه ستاد اربعین در دولت چهاردهم از همه دستگاه های خدمات رسان در سراسر کشور خواست به وعده های خود برای خدمت رسانی به زائران حسینی عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم عاشقانه و بدون مشکل به زیارت اربعین بروند، گفت: معتقدیم می توانیم کاری را با هماهنگی انجام دهیم. برای عزیزانی که می خواهند با عشق و علاقه این مسیر را طی کنند مشکلی پیش نیاید. هیچ چیز به اندازه وظایفی که ما به آنها متعهد هستیم ارزشمندتر و قابل احترام نیست. لذا از همه وزارتخانه ها و مدیران می خواهم به تعهد خود عمل کنند. یا نباید متعهد شویم و یا در هنگام تعهد باید با جان و دل به تعهدات عمل کنیم.

وی ادامه داد: باید این بینش را در بین مردم ایجاد کنیم که ما به عنوان مسلمان، شیعه و پیرو راه امام حسین(ع) عدالت خواهی کنیم و اربعین می تواند فرهنگ عدالت و عدالت باشد که وظیفه ماست. بسط دادن .

رئیس جمهور ضمن تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید به وعده های خود برای خدمات رسانی به زائران حسینی عمل کنند، گفت: ما نیز به آنچه ستاد اربعین وعده داده است پایبند هستیم.

پزشک معالج در خصوص اجرای تعهدات هر وزارتخانه تصریح کرد: در نتیجه این روند برای همه وزارتخانه ها و مسئولانی که در خصوص اربعین تعهد کردند وجود دارد و هیچ عذری را برای عدم اجرای آن نمی پذیریم. یا می گویید نمی توانیم یا وقتی متعهد می شوید باید عملیاتی باشد. هر کاری از دستمان بر بیاید قطعا انجام می دهیم و باید به تعهد خود عمل کنیم و اصل قضیه همین است.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که مردم را خوشحال کنیم، یعنی اگر بتوانیم کاری کنیم که مشتری راضی باشیم به آن رسیده ایم و هیچکس را که مشتری را ناراضی کند نمی پذیریم. شما هم زحمت زیادی کشیدید و زائرین با رضایتی که در زیارت اربعین ایجاد می شود تلاش شما را نشان دهند و این نشان سپاس و قدردانی است. وزارتخانه هایی که متعهد هستند باید با عشق کمک کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: در این راه باید از تحمیل، تحقیر و غفلت پرهیز کنیم، اجازه دهیم افراد مشتاق و مشتاق خدمت وارد صحنه شوند و بستر را برای آنها آماده کنیم، زمینه خدمت را در این ایام برای آنها فراهم کنیم. . و ما نباید مانعی برای آنها ایجاد کنیم. ما همچنین از همکاری دولت عراق تشکر می کنیم.

پزشکان با اشاره به لزوم مدیریت زمان زائران اربعین تاکید کردند: زائران و موکب ها برای مدیریت آن حداکثر شش روز را برای رفت و برگشت در نظر بگیرند. اگر برنامه های پیش بینی شده اعمال شود مشکلی نخواهیم داشت. ما باید بتوانیم بین ارائه دهنده و گیرنده خدمات و دولتی که می خواهد این خدمات را مدیریت کند کاری انجام دهیم که انشاالله همه راضی باشند. اگر همه راضی باشند، خدا هم راضی است. یعنی اگر کاری کنیم که مردم خوشحال شوند، قطعاً خدا هم خوشحال می شود.

وی بیان کرد: برای چند سال آینده برنامه داریم تا انشاالله بتوانیم مشارکت مردم را افزایش دهیم و دولت تا جایی که امکان دارد عقب نشینی کند و مردم این روند را ادامه دهند. در جایی که مردم نمی توانند کمک کنند، دولت باید کمک کند و حمایت کند، اما در جایی که مردم می توانند کمک کنند، دلیلی ندارد که دولت وارد عمل شود و مشکلات بیشتری ایجاد کند.

رئیس جمهور در پایان تصریح کرد: از عزیزانی که در این زمینه زحمات زیادی کشیدند تشکر می کنم. از وزارت محترم کشور جناب آقای دکتر وحیدی و آقای احمدی که مسئولیت داشتند و از همه عزیزانی که در این راستا تلاش کردند تشکر می کنم و امیدوارم خداوند کمک کند. امام حسین (ع) بر حق ایستاد. ما باید حقوق و استحقاق در جامعه را رعایت کنیم و بر اساس آن عمل کنیم. ما باید این بینش را در بین مردم گسترش دهیم که ما به عنوان مسلمان، شیعه و پیرو راه امام حسین(ع) عدالت خواهی کنیم و اربعین می تواند فرهنگ عدالت خواهی را که وظیفه ماست گسترش دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.