افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 14 October , 2024
0

دستگاه ها باید حمایت و مشارکت خوبی در سرشماری کشاورزی داشته باشند – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 396548
دستگاه ها باید حمایت و مشارکت خوبی در سرشماری کشاورزی داشته باشند – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحمانی در بازدید از کلاس های آموزشی طرح سرشماری کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: آمار مبنای برنامه ریزی و تصمیم گیری است و سیاست های توسعه کشور بر اساس داده ها و اطلاعات به دست آمده از سرشماری ها است. اجرا شد. وی با تاکید بر اهمیت طرح سرشماری کشاورزی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحمانی در بازدید از کلاس های آموزشی طرح سرشماری کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: آمار مبنای برنامه ریزی و تصمیم گیری است و سیاست های توسعه کشور بر اساس داده ها و اطلاعات به دست آمده از سرشماری ها است. اجرا شد.

وی با تاکید بر اهمیت طرح سرشماری کشاورزی در نظام برنامه ریزی کشور گفت: برای شما که درگیر طرح سرشماری کشاورزی هستید فرصت بسیار خوبی است چرا که اهمیت این موضوع و نتایج آن در مقصد مفید خواهد بود. کشور و استان.

این مسئول بیان کرد: آخرین سرشماری کشاورزی در سال 1393 انجام شد و این سرشماری ششمین سرشماری عمومی کشاورزی کشور است و تمامی دستگاه های ذیربط باید برای این سرشماری و برای اجرای هر چه بهتر این سرشماری تمامی تجهیزات و پرسنل همکاری کنند. نفر مورد نیاز به صورت جداگانه ارائه می شود.

رحمانی گفت: اجرای سرشماری کشاورزی باکیفیت بهره‌برداران کشاورزی و در نتیجه همه مردم استان و کشور را از آن بهره‌مند می‌کند، زیرا نتایج این سرشماری‌ها اطلاعاتی اساسی برای برنامه‌ریزان خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: استانداران، روسای دستگاه های اجرایی به ویژه ادارات کل جهاد کشاورزی و صدا و سیمای مرکز قزوین در راستای اطلاع رسانی و آماده سازی هدف جامعه در ارائه خدمات صحیح آمار و اطلاعات در این طرح عظیم ملی، همه تلاش خود را به کار می گیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.