افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

دستور رئیس جمهور برای پیگیری مشکل داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 404855
دستور رئیس جمهور برای پیگیری مشکل داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در پاسخ به یکی از کاربرانی که خواستار «رفع ممنوعیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری» شده بود، جناب آقای دکتر مدزیکیان دستور پیگیری دادند. بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان دوره آموزشی رایگان روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و […]

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در پاسخ به یکی از کاربرانی که خواستار «رفع ممنوعیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری» شده بود، جناب آقای دکتر مدزیکیان دستور پیگیری دادند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگان دوره آموزشی رایگان روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری 1403 ۱۴۰۳ اعم از اینکه در دانشگاه یا موسسه پذیرفته شده ثبت نام کرده باشند یا خیر مجاز به شرکت مجدد در آزمون 1404 نیستند. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال 1405 به بعد باید حتما تا پایان مهلت ثبت نام آزمون از دانشگاه یا موسسه انصراف دهند.

پورعباس رئیس سازمان سنجش پیش از این درباره پذیرفته شدگان دوره های روزانه در سال 1402 و قبل از تحصیل گفت: این دسته از متقاضیان برای شرکت مجدد در آزمون 1404 باید در آزمون 1404 ثبت نام کنند در پایان مهلت ثبت نام، دانشگاه یا مؤسسه پذیرنده باید به طور قطعی انصراف دهد و پس از اعلام نتایج نهایی، در صورت قبولی در رشته جدید، فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه پذیرنده ارائه کند.

وی افزود: پذیرفته شدگان دوره های غیر روزانه آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 و همچنین دانشجویان شاغل می توانند در دوره های غیر روزانه مقطع کارشناسی ارشد مشروط بر اینکه مشکلی در نظام تکلیف برادران وجود نداشته باشد تحصیل کنند. . مانند سنوات گذشته بدون انصراف از تحصیل و در صورت دارا بودن سایر شرایط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1404 در صورت قبولی در رشته جدید. قبولی قبلیشون باطل میشه و باید برگه انصراف قطعی از رشته قبلی رو به دانشگاه محل قبولی تحویل بدن.

رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور خاطرنشان کرد: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 در روزهای دوم و سوم اسفند ماه 1303 برگزار می شود.

به گزارش مهر، موضوع ممنوعیت شرکت در آزمون در صورت قبولی در دوره های روزانه آزمون های قبلی هرچند خبر جدیدی نیست اما در روزهای اخیر با اعتراض بسیاری از داوطلبان مواجه شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.