افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

دستور حمله و نابودی روحانی صادر شد.

  • کد خبر : 128019
دستور حمله و نابودی روحانی صادر شد.

آرمان ملی نوشت: دلواپسان تصور می کردند که با پایان دوره دوازدهم، روحانی هیچ منصب انتخاباتی نخواهد داشت، اما در مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد. از همان ساعت ها تخریب علیه آنها آغاز شد. به نظر می رسد این قسمت از اظهارات روحانی پس از ثبت نام، موردی بود که بیشترین خشم دلواپسان را […]

آرمان ملی نوشت:

دلواپسان تصور می کردند که با پایان دوره دوازدهم، روحانی هیچ منصب انتخاباتی نخواهد داشت، اما در مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرد.

از همان ساعت ها تخریب علیه آنها آغاز شد. به نظر می رسد این قسمت از اظهارات روحانی پس از ثبت نام، موردی بود که بیشترین خشم دلواپسان را برانگیخت: «ایران بخش مشترک ایرانیان است و انحصارطلبی یکی از عوامل براندازی دو اصل مشروعیت و مشروعیت است. «مخالفت با زیاده‌روی، تلاشی احتمالی برای بازگرداندن آینده به ایرانیان است.» وی سپس از مردم پرسید: «به عنوان عضوی از اکثریت واقعی جامعه، آیا می‌خواهید در سرنوشت جمعی خود فعالانه مشارکت کنید. تا حد امکان، یا تسلیم انفعال و ناامیدی می شوید و آینده خود و فرزندانتان را به دست اقلیتی می سپارید که مدعی اکثریت هستند؟ ممکن است بخشی از جامعه پشت کند و احساس ناامیدی کند. اما رسالت اکثریت شکستن رکود است. برای رهایی از رکود باید از دوگانگی خانه و خیابان فراتر رفت و به گزینه هایی که پیش روی خود داریم فکر کنیم. در خانه ماندن حتی زمانی که تحت ظلم و ستم هستید به عقب برمی گردد و انتخاب خیابان حتی زمانی که حق با شماست، خواستار بی ثباتی است.»

حمله به حسن روحانی / رئیس جمهور سابق چه گفت که صداوسیما را اینقدر عصبانی کرد؟

واکنش کنایه آمیز دفتر حسن روحانی به درخواست عجیب مجری تلویزیون شورای نگهبان: در افق یک رسانه ملی!

هشدار علی ربیعی به درخواست رسانه دولتی و سیما برای رد صلاحیت حسن روحانی: با این روش ها هیچ خیر و راحتی برای ایران عزیز نیست.

ابتدا رحیم پور ازغدی، فعال سیاسی اصولگرا نوشت: «آقای حسن روحانی از سوی خبرگان رهبری به عنوان «مجتهد عادل» معرفی شده است، مردم می خواهند تعریف شورای محترم نگهبان از «اجتهاد و عدالت» را در این مورد خاص از نزدیک ببینند. عباس عبدی در واکنش به اظهارات رحیم پور ازغدی نوشت: روحانی همیشه همین بوده است. جرات کردی نوبت بپرسی بعد از آن صداوسیما بود که قسمت تخریب روحانی را فعال کرد و در برنامه صبح بخیر تلویزیون ایران تلویحاً از شورای نگهبان پرسیده شد. حسن روحانی باید رد صلاحیت شود. مجری این برنامه با کنایه به روحانی گفت: انشاالله…شورای نگهبان وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام خواهد داد… این خط در برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» پخش شده از سوم به شورای نگهبان زده شد. مجری این برنامه تلویزیونی که آشکارا از ثبت نام حسن روحانی در انتخابات خبرگان رهبری ناراحت بود، اظهارات شورای نگهبان در مورد لغو تحریم ها و تمسخرهایی که به پشت صحنه رفته بود را یادآور شد و پرسید. شوراي نگهبان به وظيفه اصلي خود به خوبي عمل كند مجري برنامه تلويزيوني سلام صبح بخير از ثبت نام حسن روحاني در انتخابات خبرگان خبر داد و به طعنه گفت: صاحب اين نظريه كه منتقد، بيكار، بي سند و بی سواد به جهنم می رود وارد انتخابات مجلس خبرگان شده است. او بود که گفت همه مشکلات از جمله آب شرب با برجام حل می شود و… انشالله… شورای نگهبان وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام می دهد.

پخش مجدد گاندو

این اقدام یادآور آن چیزی است که در سریال گاندو نشان داده شد. گمان می رود با طرح ادعاهایی در این سریال، روابط نادرستی برای روحانی و وزیر امور خارجه او یعنی ظریف ایجاد شده است. وسعت هجمه ها به حدی بود که روحانی گفت: پیروزی سیاسی ملت بزرگ ایران و دولت دوازدهم با رهبری مقام معظم رهبری و حمایت و هدایت ایشان حاصل شد و توانستیم آمریکا را شکست دهیم. چرا با پول ملت درباره این شکست آمریکا فیلم نسازید؟ اگر مجبورید با پول مردم فیلم بسازید و آن را نمایش دهید، درباره واقعیت ها فیلم بسازید و آن را به مردم بگویید. پیروزی ملت را بشمار. ما نباید به مردم دروغ بگوییم و حقایق را تحریف نکنیم.

واکنش ها به بی اخلاقی صدا و سیما

این اقدام صدا و سیما واکنش هایی داشت. صفحه دفتر دکتر حسن روحانی در کانال رسانه ملی!” علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی در شبکه های اجتماعی به ویژه پرونده رئیس جمهور سابق نوشت: ظاهرا نه تنها صدای جامعه شنیده نشده است، بلکه همچنان سریعتر از گذشته حرکت می کنند و شرایط و آینده ایران را نادیده می گیرند. ، برای ارضای خواسته های مصمم. برادرانه می گویم با این روش ها هیچ چیز خوب و مناسبی برای ایران عزیز نیست.»

مجری ممنوع التصویر به شبکه سه بازگشت

کمتر از بیست و چهار ساعت پس از انتشار خبر تعلیق یک مجری تلویزیونی به دلیل انتقاد از حسن روحانی رئیس جمهور سابق، این مجری در برنامه زنده شبکه سه حاضر شد و به اجرای برنامه پرداخت.

۲۷۲۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.