افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

دستور تعطیلی پنج شرکت حمل و نقل بار و مسافر در زنجان صادر شد

  • کد خبر : 405548
دستور تعطیلی پنج شرکت حمل و نقل بار و مسافر در زنجان صادر شد

اطلاع رسانی کند بازار و به گزارش بزرگراه زنجان، اصغر اسماعیلی از صدور دستور تعطیلی پنج شرکت حمل و نقل بار و مسافر به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و ارتکاب تخلف خبر داد و اظهار داشت: در 6 ماهه گذشته امسال 49 کالا و مسافر. شرکت های حمل و نقل مرتکب تخلف شده […]

اطلاع رسانی کند بازار و به گزارش بزرگراه زنجان، اصغر اسماعیلی از صدور دستور تعطیلی پنج شرکت حمل و نقل بار و مسافر به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و ارتکاب تخلف خبر داد و اظهار داشت: در 6 ماهه گذشته امسال 49 کالا و مسافر. شرکت های حمل و نقل مرتکب تخلف شده اند. 29 شرکت مسافربری در استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: در شرکت های حمل و نقل بار و مسافر پنج شرکت حکم تعطیلی، ۴۸ شرکت جریمه، ۲ شرکت اخطار کتبی و ۲۳ شرکت تبرئه شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حفظ و نگهداری راه و حریم آن را خط قرمز این اداره کل دانست و با بیان اینکه در این زمینه با متخلفان برخورد قاطع می شود افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز حریم راه ها محدود می شود. دید رانندگان و تصادفات رخ می دهد که به همین دلیل این اداره کل 75 مورد خرابکاری و پاکسازی معابر در 6 ماهه نخست سال را به ثبت رساند.

اسماعیلی تصریح کرد: تخلف اصلی شرکت ها رعایت نکردن ضوابط تنظیم، تنظیم و استفاده از اسناد حمل، رعایت نکردن قوانین مربوط به مسئول فنی و دریافت وجه اضافی از رانندگان به دلیل تخلف است.

وی گفت: تخلفات شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای بر اساس ماده 12 آیین نامه بار و مسافر شامل عدم رعایت مفاد و شرایط آیین نامه کمیسیون ماده 12 و همچنین بر اساس قانون الزام شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل جاده ای است. برای استفاده از صورت وضعیت مسافر و بارنامه به کمیسیون ماده 11 ارجاع و رسیدگی می شود.

مدیرکل ترافیک و حمل و نقل جاده ای زنجان تصریح کرد: با توجه به تعدد و تکرار تخلفات، لغو موقت اعتبار کارت فعالیت از یک ماه تا یک سال انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.