افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

دستور بازداشت برای آنتونیو براون ستاره سابق NFL صادر شد

  • کد خبر : 1579
دستور بازداشت برای آنتونیو براون ستاره سابق NFL صادر شد

ستاره سابق Steelers and Buccaneers در رابطه با حادثه ای که گفته می شود دوشنبه شب رخ داده تحت تعقیب است. حکم بازداشت برای آنتونیو براون گیرنده سابق NFL صادر شده است. به گفته کلانتر شهرستان هیلزبورو، ستاره سابق Steelers and Buccaneers به ​​دلیل اتهام شارژ باتری تحت تعقیب است. این اتهام مربوط به یک […]



ستاره سابق Steelers and Buccaneers در رابطه با حادثه ای که گفته می شود دوشنبه شب رخ داده تحت تعقیب است.

حکم بازداشت برای آنتونیو براون گیرنده سابق NFL صادر شده است.

به گفته کلانتر شهرستان هیلزبورو، ستاره سابق Steelers and Buccaneers به ​​دلیل اتهام شارژ باتری تحت تعقیب است. این اتهام مربوط به یک حادثه خانگی در بعدازظهر دوشنبه در جنوب تامپا است که مربوط به مادر فرزندان براون است. به گفته کوین اودانل از WTVT-TV.

به گفته سخنگوی اداره پلیس تامپا، پلیس روز پنجشنبه تلاش کرد تا حکم را در خانه براون در جنوب تامپا اجرا کند. افسران بیش از یک ساعت در خانه بودند و با بلندگو براون را خطاب قرار دادند و فریاد زدند: «ما هیچ جا نمی‌رویم». به ازای WFTS-TV در تامپا.

به گفته پلیس تامپا، براون 34 ساله و یک زن درگیر یک درگیری لفظی شدند که تبدیل به فیزیکی شد. پلیس در بیانیه ای اعلام کرد که براون کفشی را به سمت زن پرتاب کرد و سعی کرد او را از خانه بیرون کند. Sports Illustrated.

در نتیجه پلیس تامپا روز سه شنبه به دنبال حکم حفاظت از خطر علیه براون شد، اما به گفته دنیس آ. پومپونیو، قاضی دادگاه فلوریدا، این درخواست رد شد. سندی که توسط وب سایت به دست آمده است فولادسازان در حال حاضر. طبق گزارش WFTS، پلیس در درخواست دستور حفاظت ادعا کرد که براون به دو اسلحه، از جمله یک تفنگ دستی که حمل می کند، دسترسی دارد. دستورات حفاظت از خطر زمانی توسط پلیس به سیستم دادگاه ارسال می شود که مقامات اجرای قانون معتقدند که یک فرد برای خود یا دیگران خطری است.

براون در ژوئن 2020 در شهرستان بروارد، فلوریدا، هیچ گونه رقابتی در مورد جرم جنحه ای ارائه نکرد و در نتیجه دو سال مشروط شد. او همچنین ملزم به انجام یک ارزیابی روانشناختی و گذراندن دوره مدیریت خشم بود.

براون در سال 2019 پس از یک بازی با این تیم به دلیل اتهامات سوء رفتار جنسی، آزار و اذیت و ارعاب گزارش شده توسط پاتریوتز آزاد شد. Sports Illustrated. (براون این اتهامات را رد کرده است.) او بعداً در سال 20 به عنوان بازیکن آزاد هشت بازی محروم شد.

براون از سال 2010 تا 18 برای فولاد بازی کرد. او در سال ۱۹۱۹ به رایدرز مبادله شد، اما هرگز برای آنها بازی نکرد، زیرا پس از یک سری حوادث آزاد شد. او پس از گذراندن محرومیت خود در سال 20 با تیم بوکانیرز قرارداد امضا کرد و در فوریه 21 با تامپا بای برنده یک سوپر باول شد. در فصل بعد، او به طرز بدنامی در اواسط فینال فصل عادی تیم را ترک کرد و متعاقباً آزاد شد.

این یک داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.