افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

دستمزد 200 هزار تومانی جراحی چشم در مقابل پرداخت 500 میلیونی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 158655
دستمزد 200 هزار تومانی جراحی چشم در مقابل پرداخت 500 میلیونی – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی گفت: در حال حاضر هزینه عمل جراحی است آبشار (آب مروارید) توسط استاد ارشد یا دانشیار در بیمارستان دولتی 32 K و هر K 22 هزار تومان محاسبه می شود. در واقع هزینه عمل حدود 600 هزار تومان است اما بر اساس مصوبه شورای عالی حقوق و دستمزد تنها […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی گفت: در حال حاضر هزینه عمل جراحی است آبشار (آب مروارید) توسط استاد ارشد یا دانشیار در بیمارستان دولتی 32 K و هر K 22 هزار تومان محاسبه می شود. در واقع هزینه عمل حدود 600 هزار تومان است اما بر اساس مصوبه شورای عالی حقوق و دستمزد تنها 40 درصد از این مبلغ در اختیار پزشک قرار می گیرد و پس از کسر تنها 200 هزار تومان از این پول، 7 ماه بعد به پزشک تحویل داده می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی آیا پرداخت این مبلغ برای یک استادیار یا یک استاد تمام عیار برای انجام عمل جراحی چشم با 200 هزار تومان پس از سال ها تحصیل منطقی است و در صورت بروز عارضه برای بیمار باید حدود 500 میلیون پرداخت شود. از توماس؟ با یک نگاه آهسته لذا در این راستا تقاضا داریم که نرخ های سال 1403 واقعی دیده شود.

کریمی با عنوان این مطلب که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس باید به این موضوع رسیدگی کند، ادامه داد: از سازمان برنامه و بودجه نیز تقاضا داریم منابع کافی برای تحقق این موضوع را تامین کند تا نرخ ها واقعی شود. در دستور کار او قرار داد

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: در صورت واقعی شدن تعرفه ها نباید انتظار داشته باشیم که پزشکان دولتی با انگیزه به کار خود ادامه دهند.

کریمی به حق الزحمه پرستاری نیز اشاره کرد و افزود: حق الزحمه خدمات پرستاری یکسان و بر اساس سرانه و به ک. با کمی شانس در سال آینده تاخیر در نرخ ها در 20 سال گذشته با تعیین نرخ مناسب توسط شورای عالی بیمه، سازمان برنامه و بودجه و هیات وزیران جبران شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.