فرزانه فشیحی وی در نشست بانوان المپیک و پارالمپیک در خصوص عدم حضور اسکاتلند در مسابقات جهانی اظهار داشت: سه ماه پیش سهمیه المپیک من قطعی شد اما با توجه به اینکه مهلت المپیک برای کسب سهمیه 3 هفته مانده به بازی های المپیک بسته می شود. ، ما نمی توانیم اعلام رسمی کنیم.

و افزود: دوست دارم در مسابقات جهانی شرکت کنم. او شرایط خوبی داشت و می توانست اتفاق بزرگی برای ایران انجام دهد و به نیمه نهایی برسد. ما در بازی های المپیک کار سختی داریم. فینال 100 متر بین سیاهپوستان است. خوشحالم که امسال با سهمیه هایی که گرفتم به المپیک خواهم رفت.

دونده تیم ایران یادآور شد: دختران ایرانی با جان و دل تلاش می کنند اما به ما می گویند: مدال شما کجاست؟ حضور در بازی های المپیک امری بسیار مهم است و افراد زیادی آرزوی حضور در این مسابقات را دارند.

فصیحی در خصوص میزان دستمزد خود از فدراسیون دوومیدانی گفت: متاسفانه حقوقی که در ماه می دهند کفاف هزینه های ما را نمی دهد. حقوقی که به ما می دهند 15 میلیون است. در هر صورت همین مبلغ از دست فدراسیون خواهد آمد و امیدوارم شرایط بهتر شود. ما به انتخابات فدرال نزدیک هستیم و به حمایت بیشتری نیاز داریم.