افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

دستمال کاغذی به خبرنگاران دادیم تا آلودگی ها را پاک کنند/آنهایی که از ما انتقاد می کنند باید خودشان را درمان کنند! + صدا

  • کد خبر : 345775
دستمال کاغذی به خبرنگاران دادیم تا آلودگی ها را پاک کنند/آنهایی که از ما انتقاد می کنند باید خودشان را درمان کنند! + صدا

به گزارش رکنا، این مراسم قدردانی از آنها دور است. خبرنگاران ابهر بود مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها و فعالان فضای مجازی قرار گرفت. اما مسئول برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران ابهر یکی از خبرنگاران محلی ابهر و کارمند یکی از ادارات دولتی است که با نماینده مجلس ارتباط نزدیک دارد. این فرد پس […]

به گزارش رکنا، این مراسم قدردانی از آنها دور است. خبرنگاران ابهر بود مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها و فعالان فضای مجازی قرار گرفت. اما مسئول برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران ابهر یکی از خبرنگاران محلی ابهر و کارمند یکی از ادارات دولتی است که با نماینده مجلس ارتباط نزدیک دارد.

این فرد پس از انتقاد از هدیه خبرنگاران، با انتشار پیامی در گروه تلگرامی خبرنگاران استان زنجان در پاسخ به این انتقادات، آنها را حسادت خواند و گفت: کسانی که اینگونه از قدردانی ما انتقاد کردند، نمی توانند کیک بدهند و به ما آب میوه بدهند. خبرنگاران این افراد بیمار هستند و باید درمان شوند. اونایی که از ما انتقاد میکنن مهم نیستن باید با خودشون برخورد کنن!

در جای دیگری از این پیام آمده است: به عده ای نیاز است دستمال کاغذی ما همچنین آن را برای تمیز کردن آلودگی در حمام، که لازم است، می دهیم. برای این مراسم 11.5 میلیون تومان هزینه کردم و دفعه بعد دستمال کاغذی نمی دهد، قدرت این کار را دارد. سکه های ایرانی هدیه دادن

از سوی دیگر نماینده ابهر نیز ماجرای دادن دستمال کاغذی به خبرنگاران را اینگونه توضیح داده است:

منصور علیمردانی گفت: چند خبرنگار که عمدتاً خبرنگاران «ندای ابهر» بودند در یک مراسم خصوصی جمع شدند و حوالی ساعت 22:30 با ما تماس گرفتند و ما به احترام خبرنگاران حضور پیدا کردیم.

وی گفت: خبرنگاران صحبت هایی داشتند و همانطور که وظیفه داشتیم تا یک بامداد به صحبت های آنها گوش دادیم و وقتی از مراسم خارج شدیم به درخواست بزرگانی که قرار بود تجلیل شوند در مراسم شرکت کردیم. آنها تبلت و بسته ای از محصولات یکی از شرکت های منطقه را تحویل دادند.

«البته این جلسه یک جلسه خصوصی بود؛ هیچ هدیه ای نبود و هیچ نماینده ای از هیچ شهری امکاناتی برای تمجید و تجلیل از کسی ندارد.

اگر قرار است جشنی از سوی یک نماینده برگزار شود باید از همه اتحادیه ها و همه مردم تجلیل کنیم، همه مردم با ما برابرند و ما بین آنها تبعیض قائل نیستیم و همه مردم و خبرنگاران را دوست داریم.

برخی اوقات افراد مغرضانه و مطالبات شخصی نسبت به ما دارند که به دلیل غیرقانونی بودن مطالبات و عدم رعایت آنها به این حواشی دامن می زند.

«مهمترین چیز این است که من هیچ نقطه ضعفی ندارم، من با رانت، فساد اقتصادی و اخلاقی مشکلی ندارم، عده ای به دنبال تخریب هستند، اما مردم ما آنقدر شعور دارند که خوب را از بد تشخیص دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=345775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.