افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

دستمال چیست؟ اگر از اکسسوری های تکراری خسته شده اید، با یک شال استایل خود را خاص و متفاوت کنید

  • کد خبر : 22496
دستمال چیست؟  اگر از اکسسوری های تکراری خسته شده اید، با یک شال استایل خود را خاص و متفاوت کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همیشه گفته‌ایم که اکسسوری‌ها تاثیر زیادی روی ظاهر و استایل شما دارند، شاید کمی عجیب باشد، اما بیشتر از عناصر اصلی در ظاهر شما تاثیرگذار هستند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را متفاوت و با استایل بیشتری نسبت به سال های گذشته سپری کنید […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همیشه گفته‌ایم که اکسسوری‌ها تاثیر زیادی روی ظاهر و استایل شما دارند، شاید کمی عجیب باشد، اما بیشتر از عناصر اصلی در ظاهر شما تاثیرگذار هستند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را متفاوت و با استایل بیشتری نسبت به سال های گذشته سپری کنید و از تکرار اکسسوری ها خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم به جای شال و روسری، باندانا را انتخاب کنید. باندانا یکی از محبوب ترین اقلامی است که همیشه در محیط ها و فرهنگ های مختلف راه خود را پیدا کرده است. باندانا کاربردهای مختلفی دارد و امروزه هم خانم ها و هم آقایان از آن به عنوان سربند، بند مو، دستبند یا بستن موهای خود استفاده می کنند. شاید باور نکنید، اما انتخاب و پوشیدن اکسسوری های مناسب شما را زیبا و خیره کننده نشان می دهد. برای آشنایی بیشتر با باندانا، خوب است بدانید که ریشه کلمه باندانا در واقع یک فعل هندی به معنای بستن است، به عبارت دیگر به آن پارچه چسبیده به لباس یا پارچه بسته به لباس می گویند.

باندا کاربردها و انواع مختلفی دارد، ابتدا باید قبل از خرید این اکسسوری تصمیم بگیرید که می خواهید از آن برای چه استفاده کنید، زیرا در این صورت گزینه مناسب تری خواهید داشت. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع باندها و کاربردهای آن به سبک آشنا شوید.

دستمال

به سبک قدیمی بروید و به جای روسری مینی، یک باندانا بپوشید

بد نیست بدانید یکی از رایج ترین روش های پوشیدن باندانا، پوشیدن آن به عنوان هدبند است. بنابراین اگر می خواهید در روزهای گرم تابستان موهای خود را از صورت خود دور نگه دارید یا از موهای خود در برابر آفتاب شدید محافظت کنید، یک باندانا بپوشید. برای این کار باندانا را مانند روسری روی سرتان بیندازید و گوشه های آن را زیر موها ببندید. اگر دوست دارید می توانید آن را به موهایتان ببندید، اما اگر عرق گردن زیر موهایتان آزارتان می دهد، بهتر است آن را زیر موهایتان ببندید.

دستمالروسری (1)

جرات کنید و یک باندانا را به عنوان روسری امتحان کنید

همچنین می‌توانید یک باندانا را به‌عنوان دستمال گردن بپوشید و آن را برای پوشش کامل‌تر و ظاهری زیباتر، آن را با حبوبات ست کنید. دستان خود را مانند یک گردنبند چوکر دور گردن بپیچید، گردنبندهای چوکر گردنبندهایی هستند که به دور گردن بسته می شوند. بنابراین می توانید باندانا را به عنوان گردنبند چوکر بپوشید. این روش ممکن است در ابتدا شما را ناراحت کند، اما اگر گره زدن و گره زدن را انجام داده باشید، به آن عادت خواهید کرد. این سبک از روسری با لباس هایی که یقه باز دارند مناسب است.

دستمال

دستمال

روسری به عنوان سربند یا عمامه؛ مسافر زمان باشید

این روش مانند روش اول برای زمانی مناسب است که می خواهید موهای صورت خود را بردارید. برای این کار می توانید باندانا را چندین بار تا کنید تا شبیه بند شود و سپس آن را دور سر خود ببندید. البته می توانید آن را پایین تر و دور پیشانی ببندید. این نوع باندانا بسیار رایج است و می توان گفت یکی از انواع باستانی است. البته فراموش نکنید که این نوع بستن بیشتر برای استایل های کژوال یا مسافرتی توصیه می شود.

روسری (3)

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.