به گزارش رکنا، سردار علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی وقوع این حادثه دزدی کشف اشیاء و محتویات خودرو در محدوده خیابان “نابرد” تهران، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار کلانتری 121 سلیمانیه قرار گرفت.

سردار قاسم پور ادامه داد: ماموران کلانتری به محل اعزام شدند و با بررسی دوربین های مداربسته و با استفاده از روش های نوین پلیسی موفق به شناسایی هویت متهم و محل اختفای وی شدند. ماموران کلانتری پس از اخذ دستور قضایی به مخفیگاه اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را غافلگیر و بازداشت کردند.

این مقام ارشد انتظامی با توجه به ارزش حدود 5 میلیارد ریالی اموال کشف شده در مخفیگاه متهم، تایید کرد: در بازرسی اولیه 20 دستگاه ضبط، 10 عدد رینگ و لاستیک، 12 جک جک و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد. متهم به 25 فقره سرقت مشابه و فروش اموال مسروقه اعتراف کرد و با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی مقام قضایی قرار گرفت و نسبت به شناسایی مال باختگان اقدام کرد. در دستور کار ماموران پلیس

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: شهروندان با تجهیز خودروهای خود به وسایل امنیتی مانند قفل و دزدگیر تا حد زیادی از وقوع این سرقت ها جلوگیری کنند.




  • از جایی که اسرائیل به ایران حمله کرد + نقشه مسیر