افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
4

دستبند فقط یک دستبند کارتیه است. قبل از انتخاب اکسسوری و دستبند، ترندهای 1402 را بشناسید

  • کد خبر : 23200
دستبند فقط یک دستبند کارتیه است.  قبل از انتخاب اکسسوری و دستبند، ترندهای 1402 را بشناسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز در بین تمامی لوازم، انتخاب مدل و طرح دستبند طلا یکی از سنتی ترین انتخاب ها خواهد بود، خوشبختانه امروزه پیشرفت فناوری اطلاعات در این زمینه به کمک ما آمده است و مدل های متنوعی را برای جستجو در فضای مجازی مشاهده می کنید. فضا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز در بین تمامی لوازم، انتخاب مدل و طرح دستبند طلا یکی از سنتی ترین انتخاب ها خواهد بود، خوشبختانه امروزه پیشرفت فناوری اطلاعات در این زمینه به کمک ما آمده است و مدل های متنوعی را برای جستجو در فضای مجازی مشاهده می کنید. فضا و حتی خرید ایمن به راحتی. البته پیشنهاد ما برای انتخاب اکسسوری هایی مانند لباس و سایر اقلام استایل استفاده از ترندهای جذاب سال است. پس ابتدا قبل از اینکه برای خرید دستبند طلا به بازار بروید باید با ترندهای جذاب سال 1402 آشنا شوید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از دستبندهای پرطرفدار سال جدید آشنا شوید. یکی از جذاب ترین و شیک ترین دستبندهای امسال، دستبند Carite است که شاید نام آن را شنیده باشید اما از مدل های متفاوت و جدید آن اطلاعی نداشته باشید. خلاصه کردن تاریخ برندی که بیش از 170 سال نام آن مترادف با لوکس بوده است در یک مقاله کار ساده ای نیست، اما به طور خلاصه خوب است بدانید که لویی فرانسوا کارتیه ساعت سازی بود که می دانست چگونه تبدیل به یک ساعت شود. ساعت ساز پس از خرید مغازه کوچک استادش به نام آدولف پیکارد، در سال 1847 معلم شد.

جالب است بدانید که شعار برند کارتیه هرگز تقلید نکنید، همیشه خلاق باشید، حالا با گذشت سالها همچنان پایبندی به این شعار در محصولات خاص و باکیفیت این برند احساس می شود.

دستبند کارتیه

دستبند زنجیره ای کارتیه; لوکس ترین ترند 1402

جالب است بدانید که این مدل از دستبند کارتیه یکی از محبوب ترین و مجلل ترین مدل های این برند است به طوری که هر خانم شیک پوشی حداقل یکی از این دستبندها را دارد. این دستبند طلا کارتیه در وزن های مختلف اما ظاهری یکسان طراحی و تولید شده است و می توان گفت به راحتی با همه استایل ها ست می شود اما پیشنهاد ما برای این سبک از دستبندها کژوال یا اسمارت کژوال است. بنابراین، اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید، دستبند Laue یا Mihi Cartier را پیشنهاد می کنیم.

دستبند کارتیه

دستبند کارتیه

دستبند عشق کارتیه

می توان گفت در بین تمام طرح های کارتیه معروف ترین قطعه دستبند Love است که برای اولین بار در سال 1969 به بازار عرضه شد.این دستبند توسط جواهرساز افسانه ای آلدو سیپولو ساخته شده است و جالب است بدانید که امضای او همچنان پابرجاست. در دستبند عشق کارتیه. او این دستبند را به گونه ای طراحی کرد که نشان دهنده کیفیت ابدی عشق باشد و به گفته خودش، قرار بود نمادی باشد که یک عاشق را دائمی جلوه دهد یا حداقل آن را با سختی و ترفندهای فراوان حذف کند.

دستبند کارتیه

دستبند کارتیه

دستبند کارتیه میخ دار; فقط یک ابر

در سال 2012، کارتیه 165مین سالگرد خود را با راه اندازی مجموعه ای به نام Juste Un Clou جشن گرفت که شامل حلقه ها، گردنبندها، گوشواره ها و دستبندهایی بود که همگی دارای طرح های میخ منحنی بودند. نام فرانسوی این دستبند به معنای فقط یک میخ است و دقیقاً همین است. این دستبند از یک میخ طلا ساخته شده است که به زیبایی دور مچ می پیچد. این دستبند گزینه بسیار مناسبی برای استایل های رسمی یا شیک است و همانطور که در بالا اشاره کردیم نسبت به دیگر دستبندهای کارتیه لوکس و جذاب به نظر می رسد.

دستبند کارتیه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.