افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

دستاورد بزرگ اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ دانشگاه ها امتیاز دادند.

  • کد خبر : 252986

برخی از دانشگاه های آمریکا برای جلوگیری از اختلال در امتحانات پایان ترم و جشن فارغ التحصیلی امتیازات بی سابقه ای به دانشجویان معترض حامی فلسطین داده اند که از جمله آنها وعده بازنگری در روابط این دانشگاه با رژیم صهیونیستی است. به گزارش ایسنا، تظاهرات دانشجویی حامیان فلسطین در برخی مناطق آمریکا به توافق […]

برخی از دانشگاه های آمریکا برای جلوگیری از اختلال در امتحانات پایان ترم و جشن فارغ التحصیلی امتیازات بی سابقه ای به دانشجویان معترض حامی فلسطین داده اند که از جمله آنها وعده بازنگری در روابط این دانشگاه با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، تظاهرات دانشجویی حامیان فلسطین در برخی مناطق آمریکا به توافق مسئولان دانشگاه با دانشجویان پایان داد.

مقامات برخی از دانشگاه‌ها، از جمله براون، نورث وسترن و راتگرز، با معترضان موافقت کردند تا از ایجاد اختلال در امتحانات نهایی و مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان جلوگیری کنند تا دانشگاه‌ها بتوانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

دانشجویان 46 دانشگاه و کالج آمریکا از 27 فروردین تا امروز در اعتراض به همدستی واشنگتن و دانشگاه هایش با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تظاهرات کردند. تظاهراتی که توسط پلیس متوقف شده و تا کنون بیش از 2400 شرکت کننده دستگیر شده اند.

به گزارش «آسوشیتدپرس»، برخی از دانشگاه‌ها به دانشجویان خود قول داده‌اند در سرمایه‌گذاری و روابط خود با رژیم صهیونیستی تجدید نظر کنند و درخواست دانشجویان برای پایان دادن به روابط تجاری با این رژیم را بپذیرند. بسیاری از معترضان دانشجو در مطالبات خود رابطه دانشگاه های آمریکا و ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده اند.

اگرچه دانشگاه‌ها تنها وعده رسیدگی به مطالبات دانشجویان، عدم تنبیه دانشجویان معترض و اختصاص بودجه برای مطالعات خاورمیانه را داده‌اند و در عمل نیز قول توقف سرمایه‌گذاری‌های خود در رژیم صهیونیستی را نداده‌اند، اما این امتیازات دستاورد بزرگی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. جنبش های طرفدار فلسطین در آمریکا، زیرا حامیان رژیم صهیونیستی در این کشور هرگونه مخالفت با اقدامات این رژیم را مصداق «یهود ستیزی» می دانند و معترضان را مجازات می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.