افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

دستاوردهای شرکت ملی نفتکش در سال 1402 نماد اعتماد نخبگان ایرانی است

  • کد خبر : 237431
دستاوردهای شرکت ملی نفتکش در سال 1402 نماد اعتماد نخبگان ایرانی است

به گزارش بازار، محسن خجستمهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در پیامی با تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال جدید، دستاوردهای این شرکت در سال 1402 را سرشار از تلاش و جدیت برای افزایش تولید دانست. و نماد اعتماد نخبگان ایرانی است. در پیام خجستمهر آمده است: ای تغییر دهنده دل ها و […]

به گزارش بازار، محسن خجستمهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در پیامی با تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال جدید، دستاوردهای این شرکت در سال 1402 را سرشار از تلاش و جدیت برای افزایش تولید دانست. و نماد اعتماد نخبگان ایرانی است.

در پیام خجستمهر آمده است:

ای تغییر دهنده دل ها و بینش ها، ای صاحب روز و شب، ای تغییر دهنده زمان و حال، حال ما را به حال بهتر تبدیل کن.

نوروز سرآغاز شکوفایی و رمضان موهبت معنویت است و چه زیباست پیوند مبارک نوروز و رمضان سال 1403 که تحویل سال نو را با دگرگونی معنوی انسان های بیدار پیوند زده است.

همکاران عزیز،

دستاوردهای شرکت ملی نفت ایران در سال 1402 که مملو از تلاش و جدیت برای افزایش تولید و نماد اعتماد نخبگان ایرانی است نشان می دهد که این شرکت با وجود بدعهدی های استکبار جهانی با بهره گیری از توانمندی های داخلی خود موفق بوده است. . انعطاف پذیری، خلاقیت و تعهد کارکنان با حفظ اقتدار ملی، اقدامات مؤثری در جهت شکوفایی اقتصاد ملی و اعتلای صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

از جمله مهمترین اقدامات شرکت ملی نفت ایران می توان به افزایش تولید و صادرات، توسعه و آغاز تولید گاز از فاز 11 میدان مشترک پارس جنوبی پس از 20 سال، شرکت قراردادهای راهبردی و اجرایی فشار اشاره کرد. طرح افزایش میدان مشترک گازی پارس جنوبی، انعقاد بزرگترین قرارداد تاریخ صنعت نفت کشور برای توسعه 6 میدان نفتی به ارزش 13 میلیارد دلار، افزایش 70 درصدی تولید نفت خام، افزایش 70 درصدی میلیون متر مکعب ظرفیت تولید گاز، توسعه پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی، کشف 7 میدان جدید نفت و گاز، افزایش 2.5 میلیارد بشکه ای نفت خام به ذخایر نفت، جمع آوری بخشی از گازهای دودکش، تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای طرح های جدید به ارزش 21 میلیارد دلار، رشد چشمگیر صادرات نفت، نفت خام، میعانات و فرآورده های نفتی، تامین غذای پایدار واحدها و پالایشگاه های پتروشیمی، حمایت از 500 شرکت، اختصاص اعتبارات به نفع مردم را برشمرد. پروژه هایی در حوزه مسئولیت اجتماعی، ثبت حد نصاب ذخیره سازی گاز در کشور، آغاز استخراج نفت از میادین سهراب، سپهر و جفیر، آغاز توسعه میدان گازی توس در شمال شرق و… .

اینجانب همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت و 8 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت را به خانواده بزرگ شرکت ملی نفت ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ضمن قدردانی از زحمات مجدانه همکاران بزرگوار و گرانقدرم به ویژه کارکنان، متخصصان، نخبگان، سازندگان و پیمانکاران ایرانی که نقش بسزایی در موفقیت این مجموعه داشته اند، سالی پر از خیر و برکت را برای شما و خانواده های محترمتان آرزومندم. »

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=237431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.