افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

دستان آمریکا چرخید/ جنایت وحشتناک رفح با سلاح های وحشتناک آمریکا رخ داد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 279326
دستان آمریکا چرخید/ جنایت وحشتناک رفح با سلاح های وحشتناک آمریکا رخ داد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، افکار عمومی جامعه جهانی همچنان نگران کشتار هولناک آوارگان فلسطینی در اردوگاه خیام این شهر در یکشنبه شب هفته گذشته است. رافا خبرهای جدید که از جنگجویان اشغالگر اسرائیل غافلگیر شده اند، همدستی کاخ سفید در جنایات اخیر را علیرغم پوشش دولتمردان آمریکایی نشان می دهد. از این نظر، زنجیره آمریکایی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، افکار عمومی جامعه جهانی همچنان نگران کشتار هولناک آوارگان فلسطینی در اردوگاه خیام این شهر در یکشنبه شب هفته گذشته است. رافا خبرهای جدید که از جنگجویان اشغالگر اسرائیل غافلگیر شده اند، همدستی کاخ سفید در جنایات اخیر را علیرغم پوشش دولتمردان آمریکایی نشان می دهد.

از این نظر، زنجیره آمریکایی سی که در که در رژیم اشغالگر اسرائیل روز چهارشنبه فاش کرد که از بمب های GBU-39 ساخت شرکت آمریکایی بوئینگ برای بمباران کمپ آوارگان فلسطینی استفاده شده است. رافا استفاده کرده است و نشان دهنده همدستی آشکار ایالات متحده در جنایت اسرائیل علیه آوارگان فلسطینی است رافا است.

شبکه خبر اطلاعات روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که این تحلیل فیلم های در رسانه های اجتماعی در مورد ماهیت بمب های پرتاب شده در اردوگاه پناهندگان پست شده است رافا توسط کارشناسان مواد منفجره، حقیقت در مورد دخالت دولت ایالات متحده در جنایت اردوگاه پناهندگان رافا آشکار کرد

این گزارش می افزاید: چهار کارشناس مواد منفجره از جمله کارشناسان انگلیسی با بررسی فیلم های منتشر شده از ابعاد انفجارها و بررسی جزئیات محل انفجار در ورودی کمپ و آثار به جا مانده از بقایای بمب، تایید کردند که بمب از یک بمب کالیبر GBU-39 استفاده شد. این یک ماده منفجره محدود است که در ایالات متحده تولید می شود.

در ویدئوی به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی که CNN آن را با جزئیاتی از جمله تابلوی ورودی اردوگاه و کاشی های کف آن مقایسه کرده است، دم بمب قطر کوچک GBU-39 (SDB) ساخت آمریکا دیده می شود.

به هر حال، کریس فنجان اسمیت، کارشناس مواد منفجره و افسر سابق توپخانه ارتش بریتانیا، فاش کرد: “بمب GBU-39، ساخت شرکت بوئینگ، یک مهمات با دقت بالا است که برای حمله به اهداف مهم استراتژیک و ایجاد خسارات جانبی کمی طراحی شده است. واضح است که با استفاده از هر نوع بمب انفجاری در یک منطقه پرجمعیت همیشه خطرناک است. الهام بخش بودن.”

همچنین ترویر بال، یکی از اعضای عالی رتبه سابق تیم خنثی سازی مهمات انفجاری ارتش ایالات متحده، قطعه ای از یک GBU-39 را در این تصاویر شناسایی کرد. او به CNN گفت: بخش کلاه. [مهمات] متمایز است و راهنما و بال ها در مقایسه با سایر مهمات منحصر به فرد هستند. بال مهمات و بخش های راهنما معمولاً زباله هایی هستند که حتی پس از انفجار نیز باقی می مانند. من بخش فعال سازی دم را دیدم و بلافاصله فهمیدم که یکی از انواع SDB/GBU-39 است.

این گزارش توضیح می دهد که رژیم اسرائیل که اخیراً توسط دادگاه لاهه به جنایات جنگی در غزه متهم شده است، نه تنها از دستور دیوان بین المللی دادگستری مبنی بر توقف فوری عملیات در رفح که محل زندگی بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است پیروی کرد، بلکه بار دیگر او او با نادیده گرفتن احکام دادگاه لاهه در برابر چشم جهانیان جنایت دلخراش جدیدی را با همدستی حامیان خود رقم زد.

این گزارش در پایان می افزاید: مناطق وسیعی از غزه همزمان با محاصره بی امان آن توسط اشغالگران که دسترسی غیرنظامیان فلسطینی به غذا، آب آشامیدنی و دارو را با مشکل مواجه کرده است. طحال از قلوه سنگ ساخته شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.