افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

دزد حرفه ای برای سرقت دوباره به صحنه جنایت بازگشت / با دیدن پلیس بالای دیوار بود + عکس

  • کد خبر : 368824
دزد حرفه ای برای سرقت دوباره به صحنه جنایت بازگشت / با دیدن پلیس بالای دیوار بود + عکس

به گزارش رکنا، گشت های کلانتری آبکوه مشهد مرد جوانی را در خیابان بنفشه مشاهده کردند که با مشاهده پلیس از بالای دیوار پرید و متواری شد. ماموران پلیس که با توجه به تجربه پلیسی مطمئن بودند وی به قصد سرقت از روی دیوار پریده است، بلافاصله به تعقیب مرد جوان مذکور پرداختند و متوجه […]

به گزارش رکنا، گشت های کلانتری آبکوه مشهد مرد جوانی را در خیابان بنفشه مشاهده کردند که با مشاهده پلیس از بالای دیوار پرید و متواری شد.

ماموران پلیس که با توجه به تجربه پلیسی مطمئن بودند وی به قصد سرقت از روی دیوار پریده است، بلافاصله به تعقیب مرد جوان مذکور پرداختند و متوجه شدند که وی قصد دارد به موتورسیکلتی که در ابتدای خیابان پارک شده بود برسد. خیابان خیابان بنفشه.

بنابراین ماموران گشت خودرو را با افزایش سرعت قبل از رسیدن به موتورسیکلت متوقف کردند. بررسی های اولیه در محل حاکی از آن بود که وی یک سارق حرفه ای با سابقه است که تاکنون 5 بار روانه زندان شده است.

در همین حال صاحب خانه خالی از سکنه که با تماس پلیس در محل حاضر شده بود به پلیس گفت: چند وقت پیش خانه ام را برای اجاره تخلیه کردم اما در روزهای اخیر تخریب شده و هوای آن به سرقت رفته است. تهویه مطبوع، آیفون، شیرآلات و حتی در و پنجره ها به سرقت رفتند اما متهم بازداشت شده نه تنها منکر ورود به منزل شد، بلکه طبق تحقیقات انجام شده اعلام کرد که موتورسیکلت متعلق به او نیست. نشان داد که موتورسیکلت مذکور حدود 20 روز پیش به سرقت رفته و در سامانه پلیس ثبت شده است.

زمانی که متهم به کلانتری منتقل شد، از وی بازجویی شد و مشخص شد که او یک سارق حرفه ای است که وارد خانه ها می شود. متهم که چاره ای جز گفتن حقیقت نداشت مجبور به اعتراف شد و گفت: در روزهای اخیر با دستکاری اموال یک خانه خالی و سرقت موتور کولر از یکی دیگر از اهالی اقدام کردم.

او نیز دزدی موتورسیکلت نیز شناسایی شد و گفت: تمام اجناس سرقتی را به خریداران ضایعات فروخته ام! پمپ آب، یخچال موتورسیکلت و آیفون سرقتی به همراه کالسکه کودک کشف شد. همچنین بررسی های بیشتر نشان داد کالسکه کودک حدود یک ماه پیش از انباری یکی از منازل بلوار شهید ساجدی به سرقت رفته است. طولی نکشید که با تجمیع تصاویر و فیلم های دوربین های مداربسته، سلسله سرقت های دیگری از این سارق سابقه دار فاش شد و سرانجام به سرقت از انبار 8 منزل مسکونی اعتراف کرد.

تحقیقات تکمیلی در این زمینه همچنان در بازپرسی کلانتری آبکوه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.