افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بپذیرند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 233993
در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بپذیرند – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، شنبه شب خوزه مورایسسرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر درست شد: در بازی فردا به دنبال نتیجه خوب هستیم، در بازی قبل خارج از خانه نتیجه خوبی گرفتیم و می خواهیم به شرایط خوب قبلی برگردیم. وی ادامه داد: وی ادامه داد: شرایط دو […]

به گزارش خبرنگار مهر، شنبه شب خوزه مورایسسرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر درست شد: در بازی فردا به دنبال نتیجه خوب هستیم، در بازی قبل خارج از خانه نتیجه خوبی گرفتیم و می خواهیم به شرایط خوب قبلی برگردیم.

وی ادامه داد: وی ادامه داد: شرایط دو تیم مشابه است، امیدوارم خیلی سریع به حالت عادی برگردیم. انرژی من همیشه همین است، امروز کمی بیمارم. امروز فوق العاده است و امیدوارم فردا فوق العاده باشد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان تصریح کرد: رامین رضاییان انرژی زیادی دارد و تمام تلاشش را می کند، تیم باید فضای پشت رامین را جبران کند. مسعود پارسال عقب تر بازی کرد و آن فضا را جبران کرد و اول فصل با کریمی و قربانی این فضا را پر کردند، در کل سخت است، اما سعی می کنیم شرایط را بهتر کنیم، رامین هم باید بیشتر بفهمد و فضای ایجاد شده جبران می کند

وی افزود: در ابتدای این فصل حسینی بازیکن مس رفسنجان را می خواستیم اما نشد، برنامه تغییر کرد و اگر بخواهیم رامین را مقایسه کنیم خیلی تغییر کرده و پیشرفت کرده و چیزهای مهمی برای او نیست. تیم.”

سرمربی پرتغالی تیم سپاهان اصفهان گفت: ما در یک باشگاه فوتبال کار می کنیم، باید در شرایطی که داریم کار کنیم و اگر به آنچه می خواستیم نرسیدیم دست از تلاش برداریم، تیم خوبی داریم. و بازیکنان و ما مجبوریم گاهی اوقات شرایط آنطور که ما می خواهیم نباشد، اما باید تلاش کنیم و به آنچه می خواهیم برسیم.

وی در پاسخ به وضعیت بازیکنان جذب شده افزود: به عنوان مربی یک باشگاه هیچ بازیکنی نیست که بدون اطلاع مربی وارد باشگاه شود، ما در یک تیم فوتبال کار می کنیم، کارها به صورت تیمی انجام می شود. و نمی خواهیم دیگری را مقصر بدانیم، بیایید واقع بین باشیم، همه ما مسئول حوادث هستیم، در هر صورت این یک کار تیمی است و نباید کسی را مقصر بدانیم، بهتر است مسئولیت برخی اتفاقات را به عهده بگیریم.

مورایس وی خاطرنشان کرد: من به عنوان مربی یک تیم هم هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای هواداران سپاهان و برای همه فوتبالدوستان در آینده صبح بخیر آرزو می کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.