افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

در کلینیک بانو علاوه بر خدمات درمانی، خدمات زیبایی متعددی ارائه می‌شوند

  • کد خبر : 22664
در کلینیک بانو علاوه بر خدمات درمانی، خدمات زیبایی متعددی ارائه می‌شوند

کلینیک فوق تخصصی زنان به نیازهای سلامت زنان رسیدگی می کند و طیف وسیعی از خدمات جامع را در تمام مراحل زندگی زنان، از نوجوانی تا بارداری، یائسگی و فراتر از آن ارائه می‌کند. یک کلینیک‌ زنان عموما خدمات درمانی متعددی را به بانوان ارائه می‌دهد، اما در کنار این خدمات درمانی، اعمال جراحی و […]

کلینیک فوق تخصصی زنان به نیازهای سلامت زنان رسیدگی می کند و طیف وسیعی از خدمات جامع را در تمام مراحل زندگی زنان، از نوجوانی تا بارداری، یائسگی و فراتر از آن ارائه می‌کند.

یک کلینیک‌ زنان عموما خدمات درمانی متعددی را به بانوان ارائه می‌دهد، اما در کنار این خدمات درمانی، اعمال جراحی و غیر جراحی زیبایی متعددی نیز ارائه می‌شوند. یکی از این کلینیک‌ها کلینیک‌ بانو می‌باشد که با تیم پزشکی متخصص خود می‌تواند شما را در اقدامات درمانی یا زیبایی مربوط به زنان راهنمایی و یاری کند. در ادامه چند مورد از خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شوند را ذکر می‌کنیم:

  • مشاوره و آزمایش‌های مربوط به زنان: ارائه مشاوره و آزمایش‌های منظم دوره‌ای برای زنان (بهداشت جنسی، بارداری، آزمایش‌های سرطان زنان و دیگر مسائل جنسی)
  • مراقبت و سنجش منظم: بررسی‌های سالیانه و مراقبت‌های پایه از جمله سنجش فشار خون، آزمایش‌های خون و موارد دیگر که مرتبط با سلامت زنان هستند.
  • بررسی و درمان بیماری‌های زنان: تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به زنان مانند التهابات رحم و اندام‌های تناسلی، سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، عفونت‌های مجاری ادراری، نارسایی تخمک‌ گذاری، سرطان‌های زنانه (سرطان سینه و سرطان رحم) و غیره.
  • مراقبت‌های مربوط به بارداری و زایمان: مراقبت‌های مربوط به زنان باردار از جمله ارائه نکات تغذیه‌ای، ارزیابی سلامت بارداری، آموزش در مورد زایمان و آمادگی جسمانی و روانی برای زایمان، نظارت بر بارداری و همچنین خدمات مربوط به زایمان و جنین.
  • درمان‌های مبتنی بر روش اعمال جراحی: انجام اعمال جراحی زنانه مانند جراحی سیستم تناسلی (مانند عمل لاپاراسکوپی و هیسترکتومی و …)، جراحی پستان و غیره.
  • مشاوره در خصوص باروری و مسائل تولید مثل: ارائه مشاوره در خصوص مسائل باروری و نازایی، آموزش راه‌های پیشگیری از بارداری و غیره.
  • بهداشت جنسی: درمان اختلالات جنسی، مشاوره درباره روابط جنسی، ارائه واکسن‌های مرتبط با سلامت زنان مانند واکسن‌های اچ پی وی و غیره.
  • خدمات زیبایی مانند جراحی لابیاپلاستی که در ادامه آن را بیشتر شرح خواهیم داد.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی (Labiaplasty) یا جراحی لابیا به مجموعه روش‌های جراحی گفته می‌شود که به منظور تغییر اندازه، شکل و ظاهر لابیاهای زنان انجام می‌شود. لابیاها قسمت‌هایی هستند که لبه‌های بیرونی و داخلی مجرای تناسلی زنان را پوشش می‌دهند. لابیاپلاستی عموما به دو نوع اصلی تقسیم می‌شود:

1. لابیاپلاستی کوچک‌سازی (Labiaplasty Reduction): در این روش، بخش‌های بزرگ و برجسته از لابیاها که ممکن است باعث عدم راحتی یا اختلال در ظاهر اندام زنانه و یا ایجاد اختلال در حرکت آزادانه پا شوند، برش داده می‌شوند و اندازه آنها کاهش می‌یابد.

2. لابیاپلاستی شکل‌دهی (Labiaplasty Reshaping): در این روش، شکل و ظاهر لابیاها اصلاح می‌شود. به صورتی که به ظاهر طبیعی‌تر خود رسیده و بین لبه‌های داخلی و بیرونی لابیاها یک تعادل ظاهری مناسب ایجاد شود. در حقیقت در این روش لبه‌های بیرونی یا داخلی لابیاها دچار شکل دهی می‌شوند.

دلایل انجام لابیاپلاستی می‌تواند شامل موارد مختلفی باشد، مواردی همچون عدم راحتی در هنگام انجام ورزش یا حین انجام فعالیت جنسی، احساس ناخوشایند در مورد ظاهر لابیاها، اختلال در خلق و خوی زنانه و یا اختلال در روابط جنسی و غیره.

قبل از تصمیم‌گیری برای انجام لابیاپلاستی، مهم است که با یک جراح پلاستیک مشورت کرده و تمامی جزئیات و ریسک‌های موجود را بررسی کنید و انتظارات خود از جراحی را با او درمیان بگذارید.

مواردی که ذکر کردیم تنها بخش کوچکی از خدماتی است که در کلینیک‌ زنان ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که هریک از این کلینیک‌ها ممکن است خدمات خاص خود را داشته باشند، بنابراین بهتر است قبل از انتخاب، تحقیق کرده و با کلینیک مورد نظر در مورد خدماتی که ارائه می‌دهند صحبت کنید. پزشکان متخصص در کلینیک بانو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.