افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

در چه شرایطی قیمت سولانا می تواند به 200 دلار برسد؟

  • کد خبر : 404843
در چه شرایطی قیمت سولانا می تواند به 200 دلار برسد؟

قیمت سولانا در حال افزایش است و در هفته گذشته 9 درصد رشد داشته است. در زمان نگارش این مقاله، این آلتکوین با قیمت 166 دلار در زیر سطح مقاومت کلیدی 171 دلار معامله می شود. به گفته اسمارتک نیوز، اگر سولانا موفق به عبور از این مقاومت شود، احتمال افزایش بیشتر قیمت وجود دارد. […]

قیمت سولانا در حال افزایش است و در هفته گذشته 9 درصد رشد داشته است. در زمان نگارش این مقاله، این آلتکوین با قیمت 166 دلار در زیر سطح مقاومت کلیدی 171 دلار معامله می شود.

به گفته اسمارتک نیوز، اگر سولانا موفق به عبور از این مقاومت شود، احتمال افزایش بیشتر قیمت وجود دارد. مقاومت بعدی در سطح 186.32 دلار خواهد بود. اگر سولانا بتواند این مقاومت را هم بشکند، می تواند محدودیت 200 دلار همچنین رسیدن اما به چه شکل و برای چه مدت؟

تقاضای معامله گران برای سولانا در حال افزایش است

شاخص های کلیدی در روند قیمت روزانه سولانا، نشان می دهد افزایش تقاضا این همان چیزی است که آلتکوین ها برای آن هستند. به عنوان مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI)، که شرایط خرید و فروش بیش از حد در یک دارایی را برای سولانا در محدوده 68.50 واقع شده است

مقادیر این شاخص بین 0 تا 100 متغیر است. مقادیر بالای 70 نشان دهنده فروش بیش از حد و امکان اصلاح قیمت در کوتاه مدت و مقادیر زیر 30 نشان دهنده وجود گرانفروشی و امکان بهبود قیمت است.

روند RSI در سولانا - منبع: TradingView
روند RSI در سولانا – منبع: TradingView

RSI سولانا در حال حاضر نشان می دهد فشار خرید پایدار و قیمت را به سطوح بالاتر هدایت می کند. اگرچه این شاخص هنوز به محدوده اشباع خرید نرسیده است، اما به آن نزدیک است و این می تواند به معنای احتمال فروش فشار در آینده نزدیک باشد

با این حال، طی چند روز گذشته، سود عملیاتی سولانا (OI) به شدت افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، این نمایه به سطح 2.31 میلیارد دلار از 18 اکتبر (27 اکتبر) تاکنون به 29 درصد رسیده و رشد داشته است. این رقم بالاترین رقم از اول اوت تاکنون است.

بهره باز یک دارایی، تعداد قراردادهای مشتقه فعال و باز (آینده یا اختیار معامله) را که هنوز بسته یا تسویه نشده اند، اندازه گیری می کند. هنگامی که این شاخص همراه با قیمت دارایی افزایش می یابد، نشان دهنده قدرت روند صعودی و مشارکت قابل توجه بازار در یک دارایی است.

نمودار بهره باز سولانا (OI) - منبع: Santimentنمودار بهره باز سولانا (OI) - منبع: Santiment
نمودار بهره باز سولانا (OI) – منبع: Santiment

پیش بینی قیمت SOL: عبور از 200 دلار یا کاهش به 131 دلار؟

اگر بخش بزرگی از افزایش سود باز شامل موقعیت های فروش باشد و قیمت همچنان به افزایش خود ادامه دهد، احتمالاً یک فشار کوتاه ایجاد می شود. اما این اتفاق برای سولانا رخ نداده است.

در عوض، همانطور که نرخ سرمایه سولانا 0.012٪ نشان می دهد، تقاضا برای موقعیت های خرید طولانی است.

نرخ تامین مالی، که نوعی کارمزد دوره ای است، کمک می کند تا قیمت قرارداد آتی دارایی مطابق با قیمت لحظه ای آن باشد. نرخ سرمایه گذاری مثبت را نشان می دهد معامله گران انتظار دارند قیمت افزایش یابد.

نمودار قیمت روزانه SOL - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه SOL - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه SOL – منبع: TradingView

اگر این روند ادامه پیدا کند، قیمت سولانا می تواند از آن پایین بیاید سطح مقاومت 171.74 دلار می گذرد. در این مورد، مقاومت بعدی در سطح 186.32 دلار افزایش قاطع بالاتر از این سطح می تواند قیمت سولانا را به سمت بالا سوق دهد 209.9 دلار برای راهنمایی سطحی که آخرین بار در مارس (مارس 1402) آزمایش شد.

با این حال، این احتمال وجود دارد که معامله‌گرانی که برای کسب سود اقدام به فروش می‌کنند، این سناریوی صعودی را باطل می‌کنند و قیمت را به سطح بالا می‌برند. 131.38 دلار بازگشت

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-21 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.