افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

در چند بازی اول مشخص می شود که کت تن کیست.

  • کد خبر : 200954
در چند بازی اول مشخص می شود که کت تن کیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد منافی معتقد است که نباید به گذشته برگردیم و مشکلات و مشکلات قبلی که بین سرمربی قبلی و مدیریت وجود داشت را بررسی و بررسی کنیم. در گزارش ایران ورزشی آمده است: به بهانه حضور اسمار و به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید و دیگر مشکلاتی که در پرسپولیس وجود دارد […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد منافی معتقد است که نباید به گذشته برگردیم و مشکلات و مشکلات قبلی که بین سرمربی قبلی و مدیریت وجود داشت را بررسی و بررسی کنیم.

در گزارش ایران ورزشی آمده است: به بهانه حضور اسمار و به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید و دیگر مشکلاتی که در پرسپولیس وجود دارد با مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی گفتگویی داشتیم.

نظرت درباره سرمربیگری عثار در پرسپولیس چیست؟

به هر حال اسمار توسط مدیریت باشگاه انتخاب شد اما سرمربی برزیلی باید بتواند پاسخگوی 40 میلیون هوادار و پیشکسوت پرسپولیس باشد. به هر حال این یک واقعیت است که بعد از رفتن یحیی شاید 80 تا 90 درصد از حضور این مربی ناراضی بودند، عثمر باید بتواند پاسخگوی خیل عظیم هواداران و پیشکسوتان باشد و قطعا تکلیف خواهد داشت. سخت در پیش است

نظر شما در مورد بازیکنانی که سرمربی برزیلی آنها را به خدمت گرفته است چیست؟

بازیکنانی که عثمر جذب کرده حتما از نظر این مربی بهترین بوده اند و جدای از این موضوع، عثمر به خوبی می داند که اگر خریدهایش به هر دلیلی خوب نبود، باید پاسخگو باشد، زیرا مسئولیت بزرگ بر عهده خریدها به عهده سرمربی پرسپولیس است و در هر صورت باید پاسخگوی خریدهایش باشد.

* درباره خرید دو مهاجم جدید تیم نذیر بابایی و عیسی چه صحبتی دارید؟

در مورد عیسی هم فکر می کنم با گلزنی می تواند نظر هواداران را به خود جلب کند و بابایی هم به عنوان بازیکن زیر 23 سال که بازیکن آتیه است جذب شده است اما با این وجود پرسپولیس قطعا به یک مهاجم شش دانگ دیگر نیاز دارد. ، اگرچه شهاب هم باید دید: چگونه در کنار عیسی بازی خواهند کرد و برنامه های عثمار برای استفاده از این بازیکنان چیست.

*اما به جای سرلک که در پست کلیدی بازی می کرد، پرسپولیس هنوز این بازیکن را جایگزین نکرده است!

برای این پست محمد خدابنده لو خیلی خوب است چون بازی این بازیکن را خوب می شناسم و معتقدم اگر این بازیکن و یک مهاجم برجسته دیگر به خدمت گرفته شوند شرایط تیم خیلی بهتر می شود.

* نظر مساعدی به اورنوف بازیکن جدید وارد شده به پرسپولیس دارید؟

این بازیکن رزومه خوبی دارد و امیدوارم بتواند در پرسپولیس موفق باشد و خواسته مربی را برآورده کند.

*اما سوالی که این روزها شاید خیلی ها بپرسند به این نکته برمی گردد که چرا مدیریت پرسپولیس در زمان یحیی بازیکنی به خدمت نگرفت؟

به نظر من نباید به عقب برگردیم و مسائل گذشته را بررسی کنیم. در نیم فصل دوم، مسابقات بسیار دشوارتر است و بازیکنان به خوبی می دانند که باید خیلی بیشتر بجنگند و سخت کار کنند.

*به نظرت ثروت پرسپولیس برای قهرمانی کافی است؟

پرسپولیس چند بازیکن خوب جذب کرده است، از طرفی چند بازیکن را از دست داده است، بنابراین هر بازیکن خوبی که بگیرد باز هم برای تیم مفید خواهد بود. و بقیه مسایل هم خوب ورزیده و اگر بازی ها شروع شود مشخص می شود که بهترین مربی از نظر تمرینی کیست.

*فکر می کنی سیدجلال بتواند رختکن و نیمکت پرسپولیس را دور هم جمع کند تا به خوبی به اسمار کمک کند؟

سیدجلال زیاد تمرین نکرده، اما تجربه بازیگری زیادی دارد، بنابراین باید خوشبین باشیم که بتواند از تجربیاتش برای کمک به سرمربی برزیلی جدید پرسپولیس در ساخت تیم استفاده کند.

251 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.