افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

در هوای بارانی چه بپوشیم؟ اگر لباس 2023 در کمد خود نداشته باشید، ضرر کرده اید

  • کد خبر : 119466
در هوای بارانی چه بپوشیم؟  اگر لباس 2023 در کمد خود نداشته باشید، ضرر کرده اید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- پاییز قطعا یکی از محبوب ترین و زیباترین فصل های خداست که ترکیبی جذاب از هوای خنک و باران است. حالتی که شما را در حال و هوای دیگری قرار می دهد، حالتی که می خواهید در خانه بنشینید و در خیابان قدم بزنید. نه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- پاییز قطعا یکی از محبوب ترین و زیباترین فصل های خداست که ترکیبی جذاب از هوای خنک و باران است. حالتی که شما را در حال و هوای دیگری قرار می دهد، حالتی که می خواهید در خانه بنشینید و در خیابان قدم بزنید. نه سرد و نه گرم! البته، در این فصل، یکی از جذابیت های دیگری که وجود دارد، مدل هایی است که می توان آن را پوشید. امروزه می توانید لباس هایی زیبا و چند لایه بپوشید و نه پف کرده و نه کت های ضخیم بپوشید. خدایا این ترکیب یک ترکیب مارک است! در این هوا شاهد فعالیت های بیشتری در فضای باز هستیم، اما شاید شما هم جزو آن دسته از خانم هایی باشید که این ترند را دوست دارید و دقیقا نمی دانید در این آب و هوا چگونه لباس بپوشید.

اگر همه چیز می خواهد خوب پیش برود، باید طبق اصول و قواعد خودش انجام شود و استایل و مد نیز عناصر خاص خود را دارد. اگر از طرفداران ترکیب لباس هستید و لباسی که می پوشید برایتان مهم است، حتما این مقاله را دنبال کنید تا همه چیز را در مورد استایل ناب بارونی بدانیم.

مراقب داشتن یک بارانی در کمد خود باشید

یکی از وسایلی که باید در کمد هر خانمی وجود داشته باشد مانتوهای ترنجی است که با پوشیدن آن ها هوای بارانی جذابی را سپری خواهید کرد. ظاهر کلاسیک و کمربند بارونی خوش فرم می تواند جذابیت بی نظیری به تصویر و استایل شما ببخشد. کت های بارانی بلند می توانند به شما کمک کنند تا حد امکان کمتر خیس شوید.

اگر خانمی هستید که طرفدار استایل کژوال هستید و از تیپ زنانه خوشتان نمی آید، می توانید از حاشیه های کوتاه روی بلوز یا کت خود استفاده کنید.

9f37609c-91c4-41a0-ba92-3f869407fe3e

9d195685-0145-4927-a9cf-913582d448db

لباس های رنگارنگ در این هوا روح شما را تازه می کند

شنیده اید که این فصل فصل جدایی و شکست و … است؟ نادیده بگیرید و بهتر است لباس رنگی بپوشید تا این پچ پچ به حداقل برسد و هوای افسردگی به سمت شما نیاید. با لباس های رنگارنگ زیباتر به نظر می رسید.

بهترین لباس برای روزهای بارانی.

یکی از بهترین مواد برای هوای بارانی استفاده از لباس های چرمی است زیرا آب در آن نفوذ نمی کند و بدترین آن جیر است زیرا باران می تواند آنها را خراب کند. پس در این هوای دوست داشتنی لباس های لاستیکی و چرم مصنوعی و کفش های روکش چرم را فراموش نکنید.

643968ec-9ce5-4837-8b09-ecc9e8d90d2c

مناسب ترین کفش برای این فصل و باران.

باید بگوییم که بهترین و مناسب ترین کفش برای هوای بارانی چکمه یا نیم بوت است که می توانید با توجه به سلیقه و رنگ مورد علاقه خود آن را انتخاب کنید. رنگ هایی مانند کرم و مشکی را می توان با هر سبکی ترکیب کرد.

مراقب باشید از کفش هایی استفاده نکنید که با دو قطره آب ظاهر زیبای خود را از دست می دهند. چکمه های زیر زانو، نیم بوت های پاشنه کوتاه و کفش های رنگارنگ اسپرت یا راحت می توانند گزینه های خوبی برای شما در روزهای بارانی باشند، زیرا این گزینه ها می توانند تا حد زیادی از نفوذ آب جلوگیری کنند.

کتاب نگاه کت

در روزهای بارانی چه شلواری بپوشیم؟

این روزها چون هوا بارانی و زمین خیس است باید مراقب باشید که شلوارهای خیلی بلند نپوشید چون روی زمین کشیده می شود و در نهایت کثیف می شود که نه تنها شیک به نظر نمی رسد. و درسته ولی قسمت پایین شلوار هم حتما اول خراب میشه.

شلوارهای چرم، لاغر و ساق بهترین گزینه ها هستند زیرا در صورت خیس شدن سریع خشک می شوند. به راحتی در صندوق عقب جا می شوند و ثبات خوبی دارند.

کت خز عروسکی

این سبک آرایش برای روزهای بارانی عالی است.

اگر قصد دارید در روزهای بارانی به پیاده روی بروید، بهتر است از لوازم آرایشی ضد آب استفاده کنید تا آرایش شما خیلی سریع و راحت پاک نشود و آرایشتان با رطوبت هوا پخش نشود.

مراقب باشید از کرم پودرهای غلیظ استفاده نکنید زیرا اگر صورتتان خیس شود بسیار کثیف و براق به نظر می رسد. اسپری های ضد موخوره را در روزهای بارانی فراموش نکنید.

چند پیشنهاد برای جذابیت بیشتر روزهای بارانی

– اگر هوا گرم است اما بارانی است، با توجه به اینکه دامن های جین بلند در حال مد شدن هستند، می توانید یک کت خردلی را با یک دامن مشکی ساده و یک جفت چکمه سبز ترکیب کنید و آن ها را به رخ بکشید تا منحصر به فرد شوید.

– ست هودی و شلوار امسال بسیار مد شده است، بنابراین می توانید با این تیپ زیبایی خود را بیشتر کنید و با یک جلیقه یا کت کوتاه استایل خود را کامل کنید.

– هرگز قدرت کت جین را دست کم نگیرید و در این هوا آن را بپوشید. در حالی که می توانید شلوار لی جذاب و کتان را انتخاب کنید، زیر کت جین پارچه نازکی بپوشید.

d73d1756-5c22-4f80-88e6-f8cdd75ba502




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.