افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

در هفته آخر مهرماه به این ۳ آلتکوین توجه کنید

  • کد خبر : 413210
در هفته آخر مهرماه به این ۳ آلتکوین توجه کنید

با نزدیک شدن به آخرین هفته اکتبر و نزدیک شدن به نوامبر، بسیاری از معامله گران بار دیگر بازار آلتکوین ها را زیر نظر دارند. فراتر از احساسات عمومی بازار، برخی از ارزهای دیجیتال در این هفته به روز رسانی های قابل توجهی را تجربه می کنند که می تواند بر قیمت آنها تأثیر بگذارد. […]

با نزدیک شدن به آخرین هفته اکتبر و نزدیک شدن به نوامبر، بسیاری از معامله گران بار دیگر بازار آلتکوین ها را زیر نظر دارند. فراتر از احساسات عمومی بازار، برخی از ارزهای دیجیتال در این هفته به روز رسانی های قابل توجهی را تجربه می کنند که می تواند بر قیمت آنها تأثیر بگذارد.

به گزارش اسمارتک نیوز، در این مقاله قصد داریم حداکثر ۳ آلتکوین را که می توانند در هفته آخر مهر ماه عملکرد خوبی داشته باشند، بررسی کنیم.

مشتری (JUP)

پیش بینی می شود در روزهای آینده قیمت مشتری افزایش یابد. یکی از دلایل این رشد احتمالی، شروع رأی گیری حاکمیتی در مورد یک پیشنهاد کلیدی در این بورس غیرمتمرکز است. هدف از این پیشنهاد حکمرانی تغییر آستانه رأی برای تصمیمات حاکمیتی است که به حد نصاب نیاز دارند. 120 میلیون رای رسیدن یا حداقل 30 درصد از تمام توکن‌های JUP شرط بندی می‌شوند شامل شود

هیجان مربوط به این رای در 3 هفته گذشته قیمت مشتری را 38 درصد افزایش داده و می تواند منجر به رشد بیشتر شود. در حال حاضر قیمت مشتری 1 دلار است و ممکن است در روزهای آینده باشد مقاومت 1.11 دلاری برای آزمایش شکستن این مقاومت می‌تواند باعث شروع صعود مشتری و جذب خریداران بیشتری به سمت این ارز دیجیتال شود.

1 روز فریم زمانی نمودار مشتری - منبع: TradingView
1 روز چارچوب زمانی نمودار مشتری – منبع: TradingView

از سوی دیگر، اگر مشتری نتواند مقاومت 1.11 دلاری خود را که تا کنون دو بار شکسته است، بشکند، ممکن است ارز وارد فاز شود. “تثبیت” وارد کنید در این سناریو، قیمت مشتری می تواند پایین تر از مقاومت فوق الذکر اما بالاتر از حمایت 0.94 دلار برای تثبیت

مانترا (OM)

در چند وقت گذشته اخبار مربوط به راه اندازی شبکه اصلی پروژه مانترا این موضوع هیجان زیادی را در جامعه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است، با این حال، این هیجان هنوز در قیمت توکن OM منعکس نشده است. اگرچه قرار بود این شبکه در ماه اکتبر راه اندازی شود، اما تاریخ دقیقی برای راه اندازی آن اعلام نشده است و همین امر باعث شده تاثیرات آن بر قیمت محدود شود.

اما این امکان وجود دارد که در پاسخ به راه اندازی شبکه اصلی پروژه مانترا، قیمت توکن OM همچنان در حال افزایش باشد. بالاترین قیمت جدید بالای 1.62 دلار ارائه چنین روند صعودی انتظار می رود توجه سرمایه گذاران بیشتری را به خود جلب کند و قیمت را حتی بالاتر ببرد.

نمودار مانترا فریم زمانی 1 روز - منبع: TradingViewنمودار مانترا فریم زمانی 1 روز - منبع: TradingView
نمودار مانترا فریم زمانی 1 روز – منبع: TradingView

از سوی دیگر، اگر هیپ راه اندازی شبکه اصلی نتواند انتظارات بازار را برآورده کند، قیمت Mantra ممکن است با فشار نزولی قابل توجهی مواجه شود. عدم ادامه این فشار تبلیغاتی ممکن است قیمت را افزایش دهد تحت حمایت 1.33 دلار کاهش این رویدادها می تواند باعث کاهش قیمت OM شود 1.18 دلار منجر به بی اعتباری چشم انداز صعودی فعلی می شود.

هارمونی (یک)

قیمت هارمونی در هفته گذشته 20 درصد کاهش یافته است و با عملکرد ضعیفش به 0.012 دلار با این حال، این روند ممکن است با هارد فورک اصلی شبکه تغییر کند. در تاریخ 31 اکتبر (10 نوامبر 1403) هارد فورک مهمی قرار است در شبکه هارمونی انجام شود. هدف این هارد فورک، بهبود عملکرد و افزایش تقاضا در شبکه برخی از تحلیلگران بر این باورند که آپدیت آتی هارمونی می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد.

این هارد فورک فاز HIP32 است که نقطه عطف کلیدی در Roadamp Harmony به سمت آن است “تمرکززدایی کامل” اجرا می شود این به روز رسانی همچنین انتقالات دوره ای را در Shard 1 بهبود می بخشد، که عملکرد کلی شبکه را افزایش می دهد.

نمودار هارمونی فریم زمانی 1 روز - منبع: TradingViewنمودار هارمونی فریم زمانی 1 روز - منبع: TradingView
نمودار هارمونی فریم زمانی 1 روزه – منبع: TradingView

اگر هارد فورک مذکور با موفقیت پارامترهای مربوط به شبکه هارمونی را بهبود بخشد، قیمت ONE ممکن است ضررهای اخیر خود را جبران کند و از هدف 0.013 دلار عبور کند و به 0.015 دلار برسد. با این حال، اگر فشار نزولی ادامه یابد، قیمت هارمونی ممکن است تا 0.011 دلار کاهش یابد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-28 23:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.