افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

در هر زمانی از شبانه روز بدون نیاز به وثیقه و ضمانت وام بگیرید

  • کد خبر : 173730
در هر زمانی از شبانه روز بدون نیاز به وثیقه و ضمانت وام بگیرید

بانک رفاه برای رفع کمبود نقدینگی مشتریان حقیقی و حقوقی طرح تسهیلاتی تدوین کرده است. این طرح تسهیلاتی افق نام دارد و سقف آن برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است. بر اساس این مقاله، بانک رفاه طرح اعتباری افق را با کارمزد 4 درصد تهیه کرده است. […]

بانک رفاه برای رفع کمبود نقدینگی مشتریان حقیقی و حقوقی طرح تسهیلاتی تدوین کرده است. این طرح تسهیلاتی افق نام دارد و سقف آن برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است.

بر اساس این مقاله، بانک رفاه طرح اعتباری افق را با کارمزد 4 درصد تهیه کرده است. متقاضیان این سرویس باید یک حساب وام باز کنند. ضمناً این افراد باید حداقل 20 میلیون تومان سپرده خود را حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه نگه دارند. متقاضیان این اعتبار اعم از حقیقی و حقوقی امکان بازپرداخت اعتبار مذکور را در مدت حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه دارند. ضمنا افرادی که قصد دریافت این وام را دارند باید علاوه بر اعتبار کاری خود دارای ضمانت نامه رسمی نیز باشند.

در صورت درخواست شخص حقیقی این سقف وام با در نظر گرفتن نرخ نرخ و حداکثر مدت اقساط، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان خواهد بود. کل سود وام 36 میلیون تومان و جمع وام و سود آن 336 میلیون تومان است.

نکاتی که باید در مورد طرح تسهیلات بانک کارگران رفاه بدانید

این خدمات در قالب یک قرارداد وام به مشتریان پرداخت می شود. لازم به ذکر است از این طرح می توان میانگین حساب بلااستفاده افراد را به اقوام درجه یک و همچنین کارکنان موسسات حقوقی دارای مشاغل خرد و دانش بنیان واریز کرد.

افرادی که قصد دریافت این وام را دارند باید تا پایان اسفندماه سال جاری با مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه کارگران نسبت به افتتاح حساب و ایجاد میانگین اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.