افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

در هرمزگان 950 خانه ملی به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 371942
در هرمزگان 950 خانه ملی به بهره برداری رسید

به گزارش بازار، استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: خانه های ملی با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد و 970 میلیارد ریال ساخته و توسط مالکان شهری، روستایی و مخروبه تهیه و به اهالی استان تحویل داده شد. . سازه ها مهدی دوستی افزود: تاکنون 21 هزار واحد از کل تخصیص استان هرمزگان […]

به گزارش بازار، استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: خانه های ملی با هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد و 970 میلیارد ریال ساخته و توسط مالکان شهری، روستایی و مخروبه تهیه و به اهالی استان تحویل داده شد. . سازه ها

مهدی دوستی افزود: تاکنون 21 هزار واحد از کل تخصیص استان هرمزگان به نهضت ملی مسکن (65 هزار واحد مسکونی) تهیه و تحویل و 11 هزار قطعه زمین به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی افزود: طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان پیشرفت خوبی دارد و تاخیر طرح در سطح شهر بندرعباس نیز در دو منطقه شهرک پیامبر و اراضی 15 هزار واحدی در حال انجام است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه برای 15 هزار واحد زمین هشت هزار متقاضی با مشارکت اولیه 100 تا 400 میلیون ریال وجود دارد، گفت: در این راستا 100 تا 400 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود. آنها همچنین در مراحل مختلف فونداسیون هستند.

وی ادامه داد: این پروژه هم اکنون سرعت خوبی پیدا کرده و با انتقال تجهیزات پیمانکار روند اجرای کار بهتر شده است.

دوستی با اشاره به نقش ویژه پیمانکاران و انبوه سازان به ویژه در بخش خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن و ساخت واحدهای مسکونی، گفت: پیمانکاران در طرح نهضت ملی مسکن نقش بسزایی دارند و وارد این امر شده اند. با پذیرش خطرات وارد میدان شده و تلاش این گروه نیز ارزشمند است.

واگذاری 700 قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانان هرمزگانی

در ادامه با حضور استاندار هرمزگان 700 قطعه زمین طرح جمعیت جوانان در شهر علوی بندرعباس به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

دوستی بیان کرد: تاکنون در قالب طرح جمعیت جوانان 3 هزار و 700 قطعه زمین در اختیار جمعیت استان هرمزگان قرار گرفته است.

وی افزود: بیش از 10 هزار هکتار زمین به شهرها و شهرستان های استان هرمزگان الحاق شده و زمین های لازم برای ساخت و ساز منازل فراهم شده است، این در حالی است که در سه سال گذشته 160 روستا در تامین زمین مشکل داشتند. که اکنون به 11 شهر رسیده است.

استاندار هرمزگان گفت: برای تسهیل تردد افراد ساکن در شهرستان علوی به بندرعباس اقداماتی انجام می دهیم و در زمینه زیرساخت های ارتباطی و ساخت مدارس لازم در این منطقه نیز اقداماتی انجام خواهیم داد.

وی افزود: تمام تلاش خود را بر حل مشکل مسکن شهرک و اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن و طرح جمعیت جوانان متمرکز کرده ایم تا مشکلات شهرک در این زمینه مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.