افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

در نهایت تایید شد: صرافی ژوپیتر 30 درصد از توکن های JUP را می سوزاند

  • کد خبر : 316011
در نهایت تایید شد: صرافی ژوپیتر 30 درصد از توکن های JUP را می سوزاند

سرانجام پیشنهاد حکمرانی مشتری به سوختن مبادله می کند ۳۰٪ 95٪ از پیشنهاد JUP توکن تایید شد. بر اساس این پیشنهاد، 3 میلیارد واحد توکن JUP با ارزش بیش از 2.37 میلیارد دلار در 6 ماه سوزانده خواهد شد. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland […]

سرانجام پیشنهاد حکمرانی مشتری به سوختن مبادله می کند ۳۰٪ 95٪ از پیشنهاد JUP توکن تایید شد. بر اساس این پیشنهاد، 3 میلیارد واحد توکن JUP با ارزش بیش از 2.37 میلیارد دلار در 6 ماه سوزانده خواهد شد.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

سوزاندن 3 میلیارد توکن مشتری

به گزارش اسمارتک نیوز، این توکن سوزی با هدف رفع نگرانی های مربوط به عرضه توکن JUP و افزایش قیمت توکن های باقی مانده انجام می شود و پس از آن عرضه این توکن از 10 میلیارد به 7 میلیارد واحد دریافت خواهد کرد.

در دنیای کریپتو، پروژه‌ها معمولاً بخشی از عرضه را با هدف کاهش عرضه و افزایش قیمت از چرخه خارج می‌کنند. حال پیش بینی می شود در آینده با کاهش عرضه توکن ژوپیتر، قیمت این ارز دیجیتال افزایش یابد.

بر اساس این پیشنهاد، اکنون 30 درصد از عرضه توکن اختصاص داده شده به تیم توسعه به صورت داوطلبانه سوزانده می شود که نشان دهنده تعهد توسعه دهندگان این پروژه به همسویی فناوری با منافع گسترده تر جامعه است. توکن‌های باقی‌مانده نیز از قسمت‌هایی از عرضه که قبلاً به چیزهای دیگر، از جمله ارائه‌دهندگان نقدینگی و ذخایر استراتژی تخصیص داده شده بود، سوزانده می‌شوند.

توییت مشتری توییت مشتری
منبع: X

این سوزاندن توکن طی 6 ماه انجام می‌شود و نگرانی‌های مربوط به حجم بازار کاملاً رقیق شده (FDV) مشتری توکونومی را برطرف می‌کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-05 22:00:40

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.