افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

در مهمانی خز چه بپوشم؟ / یا اینجور جاها نرو یا اگه رفتی مدیون خدا هستی که اینقدر ترسو نباشی.

  • کد خبر : 140465
در مهمانی خز چه بپوشم؟  / یا اینجور جاها نرو یا اگه رفتی مدیون خدا هستی که اینقدر ترسو نباشی.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- اگر لباس مناسب و ظاهری آراسته داشته باشیم، قطعا مشتاق حضور در مجالس و مجالس دوستانه هستیم، اما مراقب آن روزی باشیم که لباس مناسبی برای این منظور نداریم و استایل ما شیک نیست. یا مثلا شما لباسی دارید اما نمی دانیم با چه چیزی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- اگر لباس مناسب و ظاهری آراسته داشته باشیم، قطعا مشتاق حضور در مجالس و مجالس دوستانه هستیم، اما مراقب آن روزی باشیم که لباس مناسبی برای این منظور نداریم و استایل ما شیک نیست. یا مثلا شما لباسی دارید اما نمی دانیم با چه چیزی ترکیب کنیم مثلاً نمی دانیم کت قهوه ای را با چه رنگی ترکیب کنیم و مانده ایم با یک کت در دست و حال و هوای آن است. اتفاق می افتد و ناامیدی ما که هر لحظه بیشتر می شود، اما یک آدم عاقل نباید در چنین لحظاتی این کار را انجام دهد، گم شود و کافی است با دو سرچ بدانی با مانتو قهوه ای یا کت سفید چه بپوشم، زیبا به نظر می رسد. . و ظریف

امروزه اینترنت پر از این نوع اطلاعات است و یافتن پاسخ برای این سوالات بسیار آسان است. اما می دانید که برای هر مراسمی باید لباس مناسب بپوشید و این یکی از مهم ترین نکاتی است که در انتخاب لباس باید به آن توجه کنیم، مثلاً در کشور ما پوشیدن لباس سفید برای اگر این کار را انجام دهید مطمئنا با قیافه های تعجب آور زیادی روبرو خواهید شد و حالا در این مطلب قصد داریم در مورد لباس یک مدل مهمانی جالب یعنی لباس خز مجلسی که این روزها محبوب شده است صحبت کنیم. و ما می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که در یک مهمانی خز چه بپوشیم و چه شکلی باشیم، پس با ما همراه باشید.

لیوان و کیسه برنج.

همانطور که از اسم پارتی خز پیداست شما باید در این مهمانی خیلی بد ظاهر شوید و طوری نگاه کنید که وقتی یکی به شما نگاه می کند از نوع نگاهتان متعجب و متعجب شوید. در این راه ها این است که عینک هایی با قاب و دندانه های ضخیم انتخاب کنید که برخی از آنها را سیاه کرده اید و ظاهری کرم مانند به آنها داده اید و در این بین بسیار خوب است که آنها را زرد و به گونه ای باشند که آنها را درآورید. مردم احساس می کنند که دهان شما بو می دهد، یک کیسه برنج زیپ دار در دست بگیرید، وسایل خود را در آن بگذارید و به عنوان کیسه از آن استفاده کنید.

در مهمانی خز چه بپوشم؟

در مهمانی خز چه بپوشم؟

یک خال، یک ابروی پیوند شده و یک گونه قرمز

در مورد آرایش برای مهمانی های مودار یک سری قوانین وجود دارد که احتمالاً می دانید آنها چیست، البته در این مهمانی ها قصد تمسخر افراد در دوره ای یا یک سری چیزها مانند کاشت ابرو نیست. اما نیت فقط جایی است که بتوانیم ترکیبی مفرح و بازیگوش ایجاد کنیم تا خدا به ما بخندد و بگوید این چه بود من آفریدم! خوب برای رسیدن به این هدف کافی است در آرایش مهمانی خز ابروهای کاشته شده را بکشید، از سایه های روشن مانند آبی و طلایی استفاده کنید، خال روی گونه یا بینی خود بکشید، پشت لب خود را سیاه کنید. با لحن مشکی، انگار سبیل دارید سعی کنید رژگونه های روشن مثل قرمز بپوشید، رژگونه اغراق آمیز بپوشان که انگار یکی به شما سیلی زده است!

در مهمانی خز چه بپوشم؟

لباس گل

یکی از مهم ترین لباس هایی که می توانید برای داشتن استایل خز از آن استفاده کنید، لباس های گلدار هستند، چه پیراهن، چه دامن، چه روسری های گلدار با طرح های کوچک… از هر چیزی که گل دارد استفاده کنید و آن را امتحان کنید، حتی می توانید از مقداری هم استفاده کنید. . چیزهای گلدار با هم، و مردان نیز می توانند به دنبال آن لباس های هاوایی با گل بروند که می توانند در شلوار پارچه ای بپوشند و موهای خود را مانند جوجه تیغی شانه کنند.

در مهمانی خز چه بپوشم؟

لباس سیب

می توانید شنل و کت و دامن با پارچه های چاپی بپوشید که روی شانه هایشان سیب های ابری است که می توانید آن ها را بخرید و روی لباس هایتان بدوزید و قد سیب ها را بگیرید تا به گردنتان برسد، کوتاهتر به نظر برسند و شبیه آدم آهنی شوند. . و فراموش نکنید که با کت و دامن های سیبی رنگ خود زیورآلات طلا بپوشید که بسیار زشت و بی شکل هستند و فقط رنگ زردشان نمایان است و شما را شبیه آدم آهنی می کند. نادیده بگیرید که نشان می دهد!

در مهمانی خز چه بپوشم؟

جوراب پارازین که پول می گذارید.

بهتر است دامن هایی بپوشید که به زانو یا کمی زیر زانو می رسد و سپس جوراب های ساق بلند مشکی را انتخاب کنید که می توانید در آن چند اسکناس برای نمایش پر کنید و پول قابل مشاهده و حتی صورتی باشد. وقتی کسی در میان جمعیت شما ایستاده، برقصید، دستان خود را در جوراب خود فرو کنید و با اسکناس های ترجیحاً پاره و سیگارهای هزار تومانی به او تبریک بگویید.

در مهمانی خز چه بپوشم؟





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.