افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

در ماه اکتبر نهمین انجمن الکترونیکی با دیما برگزار شد

  • کد خبر : 410328
در ماه اکتبر نهمین انجمن الکترونیکی با دیما برگزار شد

به گزارش بازار، جزئیات آمار منتشر شده نشان می دهد: نشرانف در اولین ماه پاییز امسال با استفاده از بستر پورتال یکپارچه الکترونیکی مجامع «دیما» 9 مجمع سهامداران را برگزار کرد. برگزاری 9 نشست در مهر بر اساس این گزارش، نشست ۹ شرکت «صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، داروسازی (دتولید)، ایران دارو (دیران)، فرهنگ ورزشی […]

به گزارش بازار، جزئیات آمار منتشر شده نشان می دهد: نشرانف در اولین ماه پاییز امسال با استفاده از بستر پورتال یکپارچه الکترونیکی مجامع «دیما» 9 مجمع سهامداران را برگزار کرد.

برگزاری 9 نشست در مهر

بر اساس این گزارش، نشست ۹ شرکت «صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، داروسازی (دتولید)، ایران دارو (دیران)، فرهنگ ورزشی پرسپولیس، پدیده شیمی قرآن (قرآن)، گروه صنعتی پاکشو» پاکشو، فجر برگزار شد. انرژی خلیج فارس (بافجر)، انرژی خلیج فارس مبین (مبین) و فرهنگ ورزشی استقلال ایران (استقلال)» از طریق سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق به صورت الکترونیکی انجام شد.

پورتال مونتاژ الکترونیکی یکپارچه در یک نگاه

این گزارش می افزاید؛ پورتال یکپارچه مجامع الکترونیکی «دیما» برای سهولت دسترسی کلیه سهامداران به مجامع عمومی شرکت های بورسی و ثبت شده در سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت الکترونیکی تهیه شده است و این سامانه با بهره گیری از فناوری های روز و بدون محدودیت جغرافیایی امکان پذیر است. آنها را در محیط امنی که برای سهامداران فراهم شده است نگهداری کند.

مزایای سیستم دیما

بر اساس این گزارش، استفاده از بستر SJAM برای احراز هویت سهامداران، شفافیت بالا از طریق رای گیری الکترونیکی، امکان حضور نهادهای کنترلی در مجامع به روش الکترونیکی، حضور همزمان سهامداران در مجامع متعدد، امکان پذیر است پرسش و پاسخ بین سهامداران و هیئت مدیره مجمع و وجود تالار گفتگو برای تعامل بین سهامداران از مزایای سامانه «DIMA» است.

برای حضور در مجمع الکترونیکی، سهامداران باید در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شده باشند تا دسترسی آنها به مجمع فعال شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.