افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

در مازندران 10 میلیارد وام پرداخت شده است

  • کد خبر : 149783
در مازندران 10 میلیارد وام پرداخت شده است

وحید مرادنژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه تسهیلاتی برای دانش بنیان و حمایت از نخبگان در نظر گرفته شده است، افزود: در سال های گذشته 30 میلیارد تن تسهیلات درمانی به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کرده ایم و امسال نیز در این زمینه وجود دارد. نیز برنامه ای در […]

وحید مرادنژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه تسهیلاتی برای دانش بنیان و حمایت از نخبگان در نظر گرفته شده است، افزود: در سال های گذشته 30 میلیارد تن تسهیلات درمانی به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کرده ایم و امسال نیز در این زمینه وجود دارد. نیز برنامه ای در این راستا است.

وی با عنوان اینکه بانکداری دیجیتال شعبه درون خانه محسوب می شود، افزود: پیشخوان مجازی مهر ایران ابزاری ایجاد کرده است تا مردم نیازی به مراجعه به شعب نداشته باشند و از صفر تا صد به انجام امور بانکی بپردازند.

وی ادامه داد: بانک مهر قرض الحسنه ایران سومین بانک از نظر دانلو است که همکار بانک کافه بازار است و مردم از درخواست مهر ایران استقبال کردند.

مدیر شعب بانک قرض الحصه ایران یادآور شد: در بخش کشاورزی، قرض الحصه می تواند موتور محرکه و محرک بزرگی در صنایع کوچک باشد، زیرا قرض الحصه می تواند ابزار محرکه در تمامی صنایع باشد. بخش ها و دولت سیزدهم در زمینه تسهیلات قرض الحصه پیشران بوده است.

وی با بیان اینکه با نظام بهره و سود نمی توانیم محرک خوبی برای تولید باشیم، افزود: حجم نقدینگی در جامعه بدون تولید منجر به تورم می شود در حالی که قرض الحسنه با اشتغال خرد و با کمک قابل انجام است. حمایت کردن. نهادهایی مانند کمیته امداد، ستاد اجرای فرمان امام و … موتور محرکه توسعه ایران بزرگ اسلامی است.

مرادنژاد یادآور شد: در سال جاری 24 هزار و 753 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ 5 هزار و 974 میلیارد ریال، 2 هزار و 436 فقره تسهیلات برای بیماران معلول به مبلغ 130 میلیارد ریال، 764 مورد به مبلغ 942 میلیارد ریال، 18 فقره تسهیلات اشتغال 976 ردیف وام داوطلبانه به ارزش 500 میلیارد ریال و سازمان مددکاری اجتماعی 500 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. 1193 ردیف اعتبار برای زایمان به ارزش 432 میلیارد ریال پرداخت شده است.

پرداخت 3300 خدمت مشاغل و اشتغال به ارزش 296 میلیارد ریال، 241 خدمت مشاغل خانگی به ارزش 172 میلیارد ریال و 10.971 میلیون ریال در استان پرداخت شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.