افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

در عید به حمام ظاهری جدید بدهید، زشت و کثیف است / مثلاً کاشی اینگونه زیبا و مدرن بگذارید.

  • کد خبر : 181631
در عید به حمام ظاهری جدید بدهید، زشت و کثیف است / مثلاً کاشی اینگونه زیبا و مدرن بگذارید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خانم هایی که در حال خواندن این مطلب هستند، آیا می دانستید تجمل گرایی و تمیزی خانه دلیل تمیزی کل خانه نیست؟ آیا می دانید وقتی مهمان به خانه شما می آید و از حمام استفاده می کند و با محیط کثیف یا زشت حمام […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خانم هایی که در حال خواندن این مطلب هستند، آیا می دانستید تجمل گرایی و تمیزی خانه دلیل تمیزی کل خانه نیست؟ آیا می دانید وقتی مهمان به خانه شما می آید و از حمام استفاده می کند و با محیط کثیف یا زشت حمام روبرو می شود، فراموش می کند که کل خانه چگونه بوده است؟ چطور بود و چه دستگاهی بود، چقدر گرون بود و چقدر ارزان بود؟

قطعا سرویس بهداشتی هم از نظر زیبایی و هم از نظر تمیزی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین قسمت های هر خانه ای است که بوی مطبوع و ظاهر زیبای آن می تواند بسیار مهم باشد. یکی از چشمگیرترین عناصر حمام، کف و دیوارها هستند که وقتی کثیف هستند بد جلوه می کنند و وقتی تمیز و طرح دار هستند خوب به نظر می رسند. البته همه طرح های کاشی برای این فضاها مناسب نیستند و باید آنها را خوب و با تناسب انتخاب کنید. اگر قصد کاشی کاری حمام خود را دارید، حتما مقاله ما را دنبال کنید زیرا با بهترین رنگ کاشی برای این فضا آشنا می شویم.

قهوه ای روشن یا خاکستری؟ اگر بی طرف هستید

در واقع رنگ قهوه ای برای افرادی که رنگ خنثی می خواهند مناسب است. علاوه بر این، این رنگ می تواند به فضای سرویس بهداشتی شما گرما بدهد، بنابراین اگر می خواهید سرویس بهداشتی شما همیشه تمیز به نظر برسد، از رنگ قهوه ای روشن غافل نشوید تا چرک و کثیفی به راحتی دیده شود و بتوانید به سرعت آن را تمیز کنید. اگر می خواهید فضای سرویس بهداشتی تاریک نباشد پیشنهاد می کنیم در کنار کاشی قهوه ای از محصولاتی با رنگ روشن استفاده کنید تا هارمونی خوبی ایجاد شود.

کاشی های نرم و خاکستری روشن می توانند راهی عالی برای خنثی نگه داشتن فضای حمام شما باشند. در واقع وقتی سرامیک کنار هم قرار می‌گیرد یک لایه نازک سیمان (کمتر از 5 میلی‌متر) در وسط می‌بینید که یکی از مزایای کاشی‌های خاکستری این است که دیگر آن لایه دیده نمی‌شود.

کاشی های حمام

کاشی های حمام

در سرویس بهداشتی که دارای کاشی های خاکستری روشن است، می توانید از چیزهایی با رنگ های صورتی یا پاستلی روشن استفاده کنید تا فضای زیباتری به آن ببخشید.

حمام این بار سفید است.

انواع مختلفی از سفید در کاشی وجود دارد که می توان آنها را به صدفی، یخی، استخوانی یا حتی یاسی تقسیم کرد. اگر سرویس بهداشتی خانه شما کاملاً با کاشی و سرامیک سفید تزئین شده باشد، فضا بی روح می شود.

از هر نوع سفیدی که استفاده می کنید، بهتر است از کاشی های گلدار در وسط آن استفاده کنید. همچنین می توانید با قرار دادن اکسسوری، سینک، حوله و سرویس بهداشتی جذاب از رنگ هایی مانند زرد، صورتی، آبی یا سبز استفاده کنید و فضا را از یکنواختی به محیطی مجلل و دیزاینر تبدیل کنید.

کاشی های حمام

رنگ آبی روشن از جنس ظریف.

یکی دیگر از جذاب ترین رنگ ها برای آستر حمام آبی است که می تواند ظاهری طبیعی، رویایی و آرامش بخشی به این فضا بدهد. این رنگ آرامش خاصی دارد و اگر از کاشی های صورتی یا آبی تیره برای لایه به لایه کاشی آبی استفاده کنید، انتخابی ناب کرده اید و فضا را زیباتر کرده اید.

یکی از ایده های عالی برای کاشی کاری حمام استفاده از کاشی های آبی و سفید است که شما را به یاد آسمان آبی با ابرهای سفید می اندازد.

کاشی های حمام



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.