افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

در عروسی مشکی بپوشیم یا نه؟ / اگر می خواهی پشت نکن که انگار آخرش رسیده است

  • کد خبر : 273503
در عروسی مشکی بپوشیم یا نه؟  / اگر می خواهی پشت نکن که انگار آخرش رسیده است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه داشتن استایل خوب بسیار مهمتر از داشتن ظاهری زیباست، زیرا در نهایت باید با ذوق و دانش یک استایل خوب بسازید و این کار سختی است و هرکسی از عهده آن بر نمی آید، زیرا اول از همه همه، شما باید بسیاری از اصول […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه داشتن استایل خوب بسیار مهمتر از داشتن ظاهری زیباست، زیرا در نهایت باید با ذوق و دانش یک استایل خوب بسازید و این کار سختی است و هرکسی از عهده آن بر نمی آید، زیرا اول از همه همه، شما باید بسیاری از اصول و قوانین مد و مد را بدانید، مثلاً در مورد استایل ها اطلاعات داشته باشید و آنها را بشناسید و بدانید که آیا به شما می آید یا نه، مثلاً استایل تک رنگ به افراد قد بلند نمی آید زیرا آنها را تک رنگ تیره می کند. استایل‌ها برای افراد چاق ایده‌آل هستند، زیرا آنها را بلندتر و وزن کمتر نشان می‌دهند.

بنابراین، تنها چیزی که باید بدانید مد نیست، بلکه باید ویژگی های ظاهری و ظاهری خود را نیز بشناسید و از آن آگاه باشید، زیرا لباس خوبی وجود دارد که بدن شما را متعادل تر نشان می دهد و عیوب آن را برطرف می کند. مثلاً اگر قدتان کوتاه است، شما را قد بلندتر نشان می‌دهد، یا زیبایی شما را پررنگ‌تر می‌کند، مثلاً اگر پوست گندمی دارید، زیبایی‌تان را بیشتر نمایان می‌کند، در این صورت باید به سراغ بهترین رنگ بروید لباس برای پوست گندم حال از این موضوع بگذریم و به موضوع مقاله امروز برسیم که مربوط به این سوال است که آیا در عروسی مشکی بپوشیم یا نه. در واقع دانستن این موضوع می تواند وضعیت شما را نشان دهد که یکی از قوانین مهم است. ظریف حالا می توانید با دانستن و رعایت توصیه هایی که در زیر به شما می گوییم برای عروسی مشکی بپوشید و مشکلی پیش نمی آید.

مکان رویداد را در نظر بگیرید.

در جاهای مختلف نوع لباس و حتی انتخاب رنگ متفاوت است به همین دلیل اگر به عروسی دعوت شده اید باید اطلاعات کاملی در مورد مکان داشته باشید تا بتوانید رنگ لباس خود را متناسب با آن انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر محل برگزاری مراسم عروسی داغ است، پوشیدن لباس مشکی توصیه نمی شود، زیرا گرمتر می شوید و بیشتر عرق می کنید، بنابراین بهتر است لباس های رنگ روشن را انتخاب کنید. البته اگر رنگ های روشن می پوشید باید توجه داشته باشید که لباس هایتان سفید یا رنگ های نزدیک به سفید مانند صدف نباشد.

گاهی پیش می آید که برای عروسی یک تم می گذارند، پس باید آن تم را رعایت کرد و نمی توان خلاف آن عمل کرد، اما مراسمی که در فضای باز برگزار می شود، مستلزم این است که لباس ها رنگ های متنوعی داشته باشند، به همین دلیل یکی است. یکی از بهترین موقعیت ها برای پوشیدن لباس های مشکی

لباس مشکی

به بلندی لباس توجه کنید.

انتخاب رنگ مشکی برای مراسم عروسی کار بسیار ظریفی است زیرا به هر حال مراسم بزرگی است و افراد زیادی دعوت می شوند و به سادگی روز تولد نیست، بنابراین نباید فقط روی رنگ تمرکز کنید، یعنی اگر انتخاب کنید. مشکی برای لباس، حالا باید و به بلندی لباستان توجه کنید، زیرا می توانید برای تولد یا مهمانی یک لباس مشکی کوتاه بپوشید، اما برای عروسی بهتر است لباس مشکی شما بلند و بلند باشد. طولانی البته اگر عروسی یکی از اعضای خانواده است، می توانید لباس کوتاه بپوشید، اما اگر به مراسمی با آشنایان دور دعوت شده اید، بهتر است برای ظاهر رسمی تر، لباس مشکی بلندتری انتخاب کنید.

لباس مشکی

به فرهنگ مردمی که در مراسم عروسی آنها شرکت می کنید توجه کنید.

در اصل عروسی جشنی است که زوجین و خانواده‌هایشان برای جشن وصلت برگزار می‌کنند و شما را دعوت می‌کنند تا بخشی از شادی آن‌ها باشید، پس شما نیز موظف هستید که در شادی آنها شاد باشید و باید تا حدی شاد باشید. . با قوانینت برو مثلا اگه عروسی تا ساعت 11 باشه نمی تونی بگی تا ساعت 1 بشینم! حالا در مورد پوشیدن لباس مشکی، به فرهنگ افرادی که دعوت شده اید نگاه کنید و اگر معتقدند مشکی لباس عزا است و بهتر است مشکی نپوشید یا آن را با رنگ های دیگر ترکیب نکنید تا اینطور شود. برای اینکه زیاد به چشم نیاید مثلا یک لباس مشکی و آبی انتخاب کنید و با اکسسوری های رنگارنگ ترکیب کنید.

لباس مشکی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=273503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.