افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

در عروسی غریبه چه بپوشم تا شیک به نظر برسم؟ به یاد داشته باشید که در مورد آنچه اتفاق می افتد اغراق نکنید!

  • کد خبر : 114534
در عروسی غریبه چه بپوشم تا شیک به نظر برسم؟  به یاد داشته باشید که در مورد آنچه اتفاق می افتد اغراق نکنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه هر چیزی سبک خاص خود را دارد و نمی توانید لباس بپوشید چون فکر می کنید همه جا زیباست، مثلاً ممکن است فکر کنید وقتی پاهایتان از پیراهن بیرون می آیند، جوراب زرد بسیار زیبا به نظر می رسد و به این دلیل است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه هر چیزی سبک خاص خود را دارد و نمی توانید لباس بپوشید چون فکر می کنید همه جا زیباست، مثلاً ممکن است فکر کنید وقتی پاهایتان از پیراهن بیرون می آیند، جوراب زرد بسیار زیبا به نظر می رسد و به این دلیل است که برای مصاحبه یک کار را با همان روش و سبک انجام دهید که فاجعه است زیرا اولین قانون یک کارمند یعنی داشتن یک رفتار حرفه ای و رسمی را رعایت نکردید که می تواند روی سبک تاثیر بگذارد. سبک مصاحبه شغلی خیلی بهتر از عروسی افراد است زیرا بیشتر خانم ها از من می پرسند که در عروسی غریبه ها چه بپوشم. شاید این سوال شما هم باشد.

متداول ترین موضوعی که باعث می شود این سوال پیش بیاید و برای ما مشکل ساز شود این است که زیاد اغراق نکنیم حالا یعنی چه؟ یعنی ما نباید مثل بعضی از خانم ها که وقتی در عروسی می بینیم شبیه خواهران و فامیل های درجه یک عروس می شوند، وقتی با مادرشوهر مادربزرگ همسایه هستند خیلی خودکفا باشیم. ! بنابراین این سوال که در عروسی یک غریبه چه بپوشیم کاملا مناسب است و باید این موضوع را خیلی جدی بگیرید و لباس های خود را از قبل برای این موضوع انتخاب کرده اید و لباس های خود را کاملا باز و در کمد شلوغ رها کنید! حالا بیایید جلوتر برویم و برای کسانی که این سوال را دارند که در عروسی غریبه چه بپوشم، خط قرمز بگذاریم؟

لباس های آشکار نپوشید

اگر به عروسی دعوت شده اید و چندان به صاحب عروسی نزدیک نیستید و آشنایی دور دارید، بهتر است لباس هایی که اندام شما را نشان می دهد انتخاب نکنید، زیرا در این صورت بد جلوه می کند. این کارتون بهتره برید دنبال لباس بپوشید و کمتر غافل نشوید و انگار عروسی خواهرتان نیست! با در نظر گرفتن این موضوع، کاملا مطمئن باشید که پوشیدن لباس هایی که اندام شما را در عروسی غریبه ها به رخ می کشد، می تواند از ارزش و منزلت شما بکاهد.

در عروسی یک غریبه چه بپوشم؟

به رنگ لباس دقت کنید.

اگر به مهمانی دعوت شده‌اید که عروس و داماد از راه دور هستند، لباس‌هایی را انتخاب نکنید که رنگ‌های روشن دارند، زیرا در این شرایط بهتر است از رنگ‌های ملایم‌تر استفاده کنید و برای این کار باید رنگی هم انتخاب کنید. که به هیچ وجه لباس زیر شما را آشکار نمی کند، برای این کار می توانید آن نوع لباس زیر را انتخاب کنید که رنگ لباس یا رنگ بدن است.

در عروسی یک غریبه چه بپوشم؟

لباس های بلند بپوش

اگر به عروسی دعوت شده اید که به نوعی آن را برای خود عجیب می دانید، بهتر است لباس های کوتاه را انتخاب نکنید، زیرا در این شرایط، لباس های بلند می توانند شما را زیباتر و زیباتر نشان دهند و علاوه بر این، اندام شما را نیز کشیده می کنند. و شما را بلندتر کند. همچنین شما را بلندتر نشان می دهد و چهره ای باوقار و با وقار به شما می بخشد. از دیگر نکات مثبت این نوع لباس می توان به این نکته اشاره کرد که از آنجایی که امکان بلند شدن و نشستن وجود دارد دیگر نیازی به نگه داشتن دست روی دامن لباس و پایین آوردن آن نیست.

در عروسی یک غریبه چه بپوشم؟

لباس های سفید و کرکی نپوشید.

این که در جشن عروسی چه بخواهد فامیل نزدیک باشد و چه از فامیل دور، لباس عروس پف دار یا سفید بپوشد و لباس خود را طوری انتخاب کنید که جلب توجه کند و بدتر از آن کلیپ پیدا کنید، اصلاً جالب نیست. برش مثل تاج! پس با در نظر گرفتن این موضوع باید دور لباس عروس های سفید، نخودی، بژ و نباتی را خط بکشید و اجازه دهید عروس با لباس سفید و احتمالا کرکی در این لباس عروس بدرخشد و به دنبال آن آشنایان درجه یک.

در عروسی یک غریبه چه بپوشم؟

شورت نپوش!

درست است که شما را به عروسی دعوت کردند که آنقدر که باید معاشرت نکردید و شاید با صاحب مجلس معاشرت نداشتید، اما دلیل نمی شود که هرچه می خواهید لباس بپوشید و بگویید: خفه شو. . این یک عروسی عجیب است. نباید آن را بپوشید، اما قرار نیست ژولیده و نامرتب به عروسی بروید، تنها چیزی که همیشه در این مورد باید به آن توجه کنید این است که باید با وقار و با وقار به نظر برسید.

در عروسی یک غریبه چه بپوشم؟

در انتخاب لوازم جانبی دقت کنید.

دوستانی هستند که عروسی را جایی برای فخر فروشی می دانند و برای این کار وقتی در مهمانی شرکت می کنند سر تا پا طلا می پوشند، انگار جواهرات است! در حالی که این موضوع نه تنها جالب نیست، بلکه خطرناک هم هست، مثلا ممکن است یکی از طلاهای خود را گم کنید، مثلاً قفل گردنبند شما باز شود و احتمال اینکه دوباره آن را در آن جمعیت پیدا کنید بسیار است. کم. بنابراین بهتر است در هر مراسم عروسی از تزیینات و لوازم ساده و متوسط ​​استفاده کنید.

در عروسی یک غریبه چه بپوشم؟

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114534

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.