افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

در صورت پیروزی هریس، روابط ایالات متحده با سایر کشورها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت

  • کد خبر : 408691
در صورت پیروزی هریس، روابط ایالات متحده با سایر کشورها تحت تأثیر قرار خواهد گرفت

آفتاب نیوز: دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 2024)، در مصاحبه ای که روز پنجشنبه به وقت محلی انجام داد، توانایی هریس معاون رئیس جمهور را برای نظارت بر روابط خارجی با چین بیان کرد. اگر او به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، […]

آفتاب نیوز:

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 2024)، در مصاحبه ای که روز پنجشنبه به وقت محلی انجام داد، توانایی هریس معاون رئیس جمهور را برای نظارت بر روابط خارجی با چین بیان کرد. اگر او به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، از او بازجویی خواهد شد.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده بعداً ادعا کرد که اگر هریس در انتخابات پیروز شود، رئیس جمهور چین شی جین پینگ با هریس “مانند یک نوزاد” رفتار خواهد کرد.

ترامپ در یک برنامه رادیویی گفت: «این خیلی سریع کل وضعیت را از بین خواهد برد. هریس حتی نمی داند چه اتفاقی افتاده است. مثل این است که یک استاد بزرگ شطرنج در مقابل یک مبتدی بازی می کند.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده سپس پیش بینی کرد که روابط ایالات متحده با سایر کشورها در نتیجه رهبری هریس آسیب خواهد دید.

ترامپ ادامه داد: ما کشورمان را از دست خواهیم داد یا در جنگ جهانی سوم قرار خواهیم گرفت. “این هم می تواند اتفاق بیفتد.”

ترامپ همچنین از عملکرد هریس و اظهارات اخیر او انتقاد کرد و آنها را “شرم آور” خواند. در هفته های اخیر، هریس برای جلب حمایت رای دهندگان در مورد مسائلی مانند اقتصاد تلاش کرده است.

«تیم والز» معاون کامالا هریس و نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا روز گذشته اظهار داشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه می خواهد دونالد ترامپ (نامزد جمهوری خواهان) در انتخابات ریاست جمهوری آینده پیروز شود.

به گزارش ایرنا، معاون کامالا هریس و تیم والز فرماندار مینه سوتا روز چهارشنبه به وقت محلی از اظهارنظر مستقیم درباره ادعاهای منتشر شده در فضای مجازی برای بدنام کردن وی که ادعا شده توسط روسیه ساخته شده است، خودداری کرد، اما اظهار داشت که این مطالب “بسیار سبک” است. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه «می‌خواهد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر پیروز شود».

بر اساس آخرین نظرسنجی CNN، رقابت بین نامزدهای جمهوری خواه و دموکرات دونالد ترامپ و کامالا هریس در انتخابات 5 نوامبر 2024 (15 آبان 1403) بسیار نزدیک است و نمی توان هیچ یک از آنها را برنده قاطع انتخابات ریاست جمهوری دانست. .

شبکه خبری سی‌ان‌ان وابسته به دموکرات‌ها گزارش داد: «نظرسنجی جدید سی‌ان‌ان از میانگین‌های نظرسنجی ملی که چهارشنبه به وقت محلی منتشر شد، نشان می‌دهد که هنوز نامزد پیشتاز مشخصی در رقابت‌های ریاست‌جمهوری وجود ندارد، با میانگین 50 تا 50. 10 درصد از رأی‌دهندگان احتمالی از آن حمایت می‌کنند. کامالا هریس معاون رئیس جمهور و 48 درصد از دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت می کنند.

آخرین نظرسنجی YouGov و The Times of London نیز نشان می دهد که هریس در سطح ملی با 48 درصد و ترامپ 45 درصد در حاشیه خطای نمونه گیری از این نظرسنجی حمایت مردم را به دست آورده است.

نظرسنجی جدید دانشگاه مونموث همچنین نشان داد که 48 درصد از رای دهندگان گفتند که “قطعا” یا “احتمالا” به هریس رای خواهند داد. این میزان برای ترامپ 45 درصد است.

پاتریک موری، مدیر نظرسنجی مونموث گفت: «حتی یک درصد تغییر می‌تواند بر نتیجه تأثیر بگذارد، اما نتیجه‌گیری دقیق از توانایی اکثر نظرسنجی‌ها خارج است». نکته اصلی این است که این مسابقه شانسی است و از اوت آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.