افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

در صورت لزوم از مربیان نهضت به عنوان «حق التدریس» استخدام کنید

  • کد خبر : 402326
در صورت لزوم از مربیان نهضت به عنوان «حق التدریس» استخدام کنید

آفتاب نیوز: علیرضا کاظمی در مراسم آغاز فعالیت های ورزشی درون مدرسه ای و افتتاحیه مسابقات فرهنگی ورزشی دانش آموزان با بیان اینکه فکر می کنم در تجهیزات و هزینه های بخشی از بودجه اتفاقات خوبی افتاده است، افزود: منابع نسبتاً خوبی به دست آورده اند در بودجه دیده شده است، اما بودجه هنوز به […]

آفتاب نیوز:

علیرضا کاظمی در مراسم آغاز فعالیت های ورزشی درون مدرسه ای و افتتاحیه مسابقات فرهنگی ورزشی دانش آموزان با بیان اینکه فکر می کنم در تجهیزات و هزینه های بخشی از بودجه اتفاقات خوبی افتاده است، افزود: منابع نسبتاً خوبی به دست آورده اند در بودجه دیده شده است، اما بودجه هنوز به طور کامل بسته نشده است. در دولت تبصره های آن تقریبا تمام شده و ردیف های بودجه باقی مانده و همچنین بخش مهمی از نظرات نمایندگان در کمیسیون های مختلف. طبیعتاً ما با بحث افزایش سهم آموزش و پرورش در بودجه در همه بخش‌ها سروکار داریم، اما محدودیت‌های کشور را هم می‌دانیم و نباید انتظارات غیرواقعی از بودجه داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امسال با کسری بودجه مواجه هستیم یا خیر؟ وی افزود: طبیعتاً باید از تدوین کنندگان بودجه درباره کسری بودجه سوال شود، این موضوع مربوط به سازمان بودجه است که قطعا در این زمینه پاسخ های لازم را خواهد داد، اما منابع بودجه ای که به آموزش و پرورش اختصاص می یابد باید در اختیار این سازمان قرار گیرد. . با تکالیف خوب بودن

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره نشست فرهنگیان نهضت سوادآموزی در روزهای اخیر و درخواست آنها برای تعیین وضعیت استخدامی آنها اظهار داشت: استخدام در آموزش و پرورش تنها با آزمون انجام می شود و همه می دانند که این قانون مصوب شورای عالی است. انقلاب فرهنگی؛ برای کسانی که سابقه تدریس دارند، قانون امتیازات ویژه ای برای خرید خدمات مدارس غیردولتی و حرکتی در نظر گرفته است، اما در صورت امکان و نیاز سعی می کنیم شرایط عقد قرارداد آنها را در قالب شهریه فراهم کنیم. اما استخدام فقط از طریق امتحان است.

اطلاعیه اجرای پروژه “هر پایه، یک مهارت”

کاظمی بیان کرد: یکی از بخش های مهمی که می تواند به ارتقای کیفیت آموزش کمک کند، فعالیت های غیررسمی است. به هر حال، بسیاری از اهداف آموزشی در فعالیت های غیررسمی، چه فعالیت های فرهنگی و آموزشی و چه فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی به بهترین وجه به دانش آموزان منتقل می شود. . امروز به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی چندین طرح ارزشمند تربیت بدنی آغاز شد که یکی از آنها المپیادهای درون مدرسه ای، مسابقات بین کلاسی و تشکیل تیم های درون مدرسه ای بود که می توانند شور و نشاط و پویایی ایجاد کنند. در دانش آموزان این باعث می شود فضای مدرسه ای که امروز افتتاح شد بسیار سرزنده و پرشور باشد. علاوه بر این، ما یک طرح جدید دیگر داریم که اخیراً تحت عنوان هر سطح مهارت اعلام شده است. سعی داریم با کمک معلمان هر کلاس در هر مقطع آموزشی این طرح را اجرا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این برنامه باید مدیریت شود و از ظرفیت معلمان استفاده شود تا هر دانش آموز در هر پایه یک رشته ورزشی را بیاموزد و طی دوره هایی که می گذراند مهارت های متفاوتی را در سطح دانش بیاموزد. مزایای آموزشی زیادی برای ما به همراه خواهد داشت. طرح شهید طوقانی طرح بسیار خوبی بود که در آموزش و پرورش اجرا شد و هنوز هم اجرا می شود. طرح شهید سلیمانی برای ایجاد زمین های چمن مصنوعی و زیرساخت های لازم برای این ورزش در حال حاضر در حال انجام است و نتایج خوبی نیز کسب کرده است.

استخدام بیش از 4000 معلم تربیت بدنی

با اجرای طرح های جدید چاقی دانش آموزان را کنترل کنید

کاظمی افزود: کاری که می توانیم انجام دهیم تقویت این رشته است. خوشبختانه در آزمون انتخاب کیفی که در ابتدای مهر انجام شد بیش از 4000 معلم تربیت بدنی ابتدایی جذب شدند. این نشان می دهد که تمرکز ما تقویت دوره ابتدایی و توجه به این مرحله به ویژه برای استفاده از فعالیت های تربیت بدنی خوب است.

وی در پایان گفت: یکی از آسیب هایی که در کودکان دیده می شود به دلیل کم تحرکی و چاقی مفرط است که عامل بسیاری از بیماری ها و آسیب ها از جمله دیابت، فشار خون، تنبلی و … است که راه حل آن ورزش است. تمام پروژه هایی که در آموزش و پرورش اجرا می کنیم با هدف کنترل چاقی در کودکان است. در این زمینه دوستان آموزش و پرورش برنامه مشخصی را تدارک دیده اند که می تواند این فعالیت را رصد، مداخله و کنترل کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.