افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

در شش ماه آینده تمامی چاه های آب استان تهران اندازه گیری می شود

  • کد خبر : 270334
در شش ماه آینده تمامی چاه های آب استان تهران اندازه گیری می شود

به گزارش بازار، جلسه کارگروه نظارت و پایش حقوق عامه با موضوع پایش و پایش محیط زیست و منابع طبیعی با حضور دادستان تهران و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد. بدن. علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تهران با اشاره به سیاست های دستگاه قضایی در حوزه صیانت […]

به گزارش بازار، جلسه کارگروه نظارت و پایش حقوق عامه با موضوع پایش و پایش محیط زیست و منابع طبیعی با حضور دادستان تهران و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد. بدن.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تهران با اشاره به سیاست های دستگاه قضایی در حوزه صیانت از حقوق عامه و تاکید ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص اجرای آنها اظهار داشت: در این جلسه تصمیماتی اتخاذ می شود. نظارت بر امور مربوط به آب اتخاذ شد.

وی افزود: یکی از مهم ترین توافقات این جلسه، تصمیم گیری برای نظارت بر دفع و امحای زباله ها به ویژه زباله های بیمارستانی بود، چرا که با توجه به خطراتی که این گونه زباله ها می تواند برای مردم ایجاد کند، باید روند حذف و حذف آنها انجام شود نابودی دقیق و علمی

صالحی گفت: در این راستا مقرر شد دانشگاه های علوم پزشکی تهران ضمن نظارت جدی بر عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه دفع پسماند، بازرسی های ویژه ای را در بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی به پسماندها انجام دهند. ابتدا ایمن شد و سپس به صورت استاندارد و اصولی دفع شد.

دادستان تهران گفت: مقرر شد تا یک سال آینده محل های دفع زباله در تهران عادی شود. وی یادآور شد: در این جلسه مصوب شد که ادارات کل محیط زیست و بازرسی استان تهران نظارت دقیقی بر فعالیت این مراکز داشته باشند و با ارسال گزارش مستمر به دادستانی تهران، اجازه اقداماتی که موجب آلودگی محیط زیست می شود را ندهند. محیط زیست و آب های سطحی و زیرزمینی این مراکز. به پایان رساندن

این مقام قضایی افزود: در سال 1402 با نظارت و اقدامات انجام شده از سوی دادگستری استان شاهد انسداد بیش از 2400 حلقه چاه غیرمجاز در استان بودیم که از این نظر در رتبه دوم کشور قرار گرفتیم.
وی در ادامه بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در سال 1403 بیش از 2000 حلقه چاه غیرمجاز در استان تهران مسدود می شود که این موضوع به طور جدی در دستور کار دادستانی قرار دارد.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر تنها 200 حلقه چاه در استان فاقد کنتور هستند، افزود: مقرر شد تا 6 ماه آینده تمامی چاه های آب استان به کنتور هوشمند مجهز شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=270334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.