افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

در زندان بودم، شنیدم قاتل هستم! / آن شب همه داشتیم پرواز می کردیم!

  • کد خبر : 113619
در زندان بودم، شنیدم قاتل هستم!  / آن شب همه داشتیم پرواز می کردیم!

اوایل آبان ماه امسال، پرسنل حراست یکی از بیمارستان های تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی به قاضی محمدمهدی تحویل داده شد. بازپرس ویژه قتل اتاق سوم دادسرای امور جنایی خبر داد. با اعلام این خبر تیم تحقیق با دستور قضایی به سردخانه بیمارستان رفتند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند […]

اوایل آبان ماه امسال، پرسنل حراست یکی از بیمارستان های تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی به قاضی محمدمهدی تحویل داده شد. بازپرس ویژه قتل اتاق سوم دادسرای امور جنایی خبر داد.

با اعلام این خبر تیم تحقیق با دستور قضایی به سردخانه بیمارستان رفتند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که با چوب مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. آدم کشی اعلام وصول؛ بررسی های بیشتر نشان داد این جوان در جریان درگیری مجروح شده و از خرداد ماه امسال در کما به سر می برد اما با وجود تلاش کادر پزشکی جان خود را از دست داد.

قاتل که در محل درگیری توسط ماموران پلیس متهم شد حمله او که عمداً بازداشت و زندانی شد، خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و تاریخچه درگیری را اینگونه توضیح داد: مقتول یکی از دوستان قدیمی من بود. روز حادثه با افراد دیگری به خانه ای در محله کیانشهر رفتیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم. در زمان قتل همه مست و در حال پرواز بودیم، در همین حین بین ما مشاجره در گرفت. و ناگهان مقتول به من حمله کرد. در این درگیری او را با چوب کشتم اما قصد جنایتی نداشتم.

با تکمیل تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی مأمور شدند تا با بررسی دوربین های مدار بسته اطراف منزل و اقدامات اطلاعاتی به تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قضایی جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و متهم برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.