افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

در زمینه مقابله با جنگ شناختی دشمن باید به عنوان معماران ماهر و حرفه ای عمل کنیم.

  • کد خبر : 150962
در زمینه مقابله با جنگ شناختی دشمن باید به عنوان معماران ماهر و حرفه ای عمل کنیم.

وی افزود: یکی از راهبردهای رسانه ای و تبلیغاتی دشمن در عرصه جنگ ترکیبی و شناختی، بازنمایی چهره و عملکرد سپاه به صورت وارونه، کاذب و مصمم و ایجاد فاصله بین مردم است. به ویژه نسل جوان با این نهاد انقلابی و مردمی که از ترفندها و فریب های دروغین استفاده می کند. مدیریت و […]

وی افزود: یکی از راهبردهای رسانه ای و تبلیغاتی دشمن در عرصه جنگ ترکیبی و شناختی، بازنمایی چهره و عملکرد سپاه به صورت وارونه، کاذب و مصمم و ایجاد فاصله بین مردم است. به ویژه نسل جوان با این نهاد انقلابی و مردمی که از ترفندها و فریب های دروغین استفاده می کند. مدیریت و دستور کار مستمر رسانه ها مبتنی بر امپریالیسم رسانه ای است.

سردار شریف ارائه تصویری درست، صحیح و دقیق از مواضع، عملکرد و عملکرد سپاه در عرصه های مختلف را پادزهر سناریوهای مخرب رسانه های دشمن دانست و با برشمردن نقش و جایگاه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. وی در این زمینه تصریح کرد: روابط عمومی یکی از محرک های اصلی ضدحمله، عملیات روانی و رسانه ای دشمن علیه سپاه است، به ویژه در شرایط و مرحله کنونی که ترکیب جنگ و شناخت دشمن با سوء استفاده از همه توانمندی ها و فرصت ها به ویژه در جست و جوی تحریف واقعیات و واقعیت های مربوط به این نهاد انقلابی و مردمی مد نظر است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای آسیب رساندن به سرمایه اجتماعی نظام، خاطرنشان کرد: بیشترین تأثیرگذاری رسانه های دشمن بر فضای افکار عمومی کشور ناشی از عدم کارآمدی و کارآمدی روابط عمومی ها است. نبود هوشمندی و هنر در اطلاع رسانی عملکرد دستگاه ها و انعکاس خدمات، پیشرفت ها و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم و در نتیجه خنثی سازی عملیات روانی و هجمه های رسانه ای مخرب دشمن

وی فقدان برنامه جامع رسانه ای و ضعف هماهنگی و نقش آفرینی مشترک و مکمل بین روابط عمومی و متولیان امور رسانه ای در بخش های کشوری و لشکری ​​را از جمله زمینه های ناکارآمدی و عدم موفقیت در عرصه رسانه برشمرد و تاکید کرد. حوزه رسانه و ارتباط با مردم و افکار عمومی:

بیان نارضایتی، نارضایتی و گلایه های مکرر رهبر کبیر انقلاب اسلامی از نحوه گزارش دهی و انعکاس اقدامات و ایجاد بهبود در بخش های مختلف، لزوم بازنگری در رویکردها و رفتارها با هوشمندسازی حرفه ای کردن روندها و فرآیندهای جریان اطلاعات به عنوان مسئولیت خطیر و اجباری را بر دوش رؤسای نهادها و روابط عمومی گذاشته است و هرگونه نقصی در این زمینه انتقامی برای رهبران و مردم ایران است.

پس از رفع آسیب شناسی و شناخت دقیق و صحیح نقاط ضعف و قوت در حوزه روابط عمومی، سخنگوی سپاه آن را امری همیشگی و ضروری دانست و تصریح کرد: دشمن القای دروغ به مردم و فریب افکار عمومی است. ، معماری دقیق و هوشمندانه را در دستور کار خود دارد و علی القاعده برای تغییر سیستم محاسباتی رسانه ای و تضعیف عملیات روانی آن، باید آگاه سازی مردم و آماده سازی جامعه را به عنوان مهمترین عامل برای خنثی سازی نقشه های دشمن، تمرین روزمره خود قرار دهیم. در جنگ شناختی و در میدان جهاد تبیین و ایجاد آگاهی کنید. به عنوان یک معمار و طراح متخصص و حرفه ای عمل کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.