افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

در راستای ادغام پیشنهادی اتریوم و صرافی اتنا، توکن ENA رشد کرد

  • کد خبر : 381386
در راستای ادغام پیشنهادی اتریوم و صرافی اتنا، توکن ENA رشد کرد

صرافی غیرمتمرکز اترال از جامعه آتنا درخواست کرده است که پیشنهاد اتصال مستقیم این صرافی با این پروژه را بپذیرد. این یکپارچه سازی به منظور ارائه چنین پلتفرمی برای مدیریت موقعیت های نقطه ای و مشتقاتی که پشتیبان استیبل کوین USDe هستند، انجام خواهد شد. به گزارش اسمارتک نیوز، پس از انتشار این خبر قیمت […]

صرافی غیرمتمرکز اترال از جامعه آتنا درخواست کرده است که پیشنهاد اتصال مستقیم این صرافی با این پروژه را بپذیرد. این یکپارچه سازی به منظور ارائه چنین پلتفرمی برای مدیریت موقعیت های نقطه ای و مشتقاتی که پشتیبان استیبل کوین USDe هستند، انجام خواهد شد.

به گزارش اسمارتک نیوز، پس از انتشار این خبر قیمت ENA با واکنش سریع معامله گران بیش از ۱۱ درصد افزایش یافت. واکنش بازار به این خبر مثبت بود و توجه بسیاری از فعالان حوزه کریپتو را به خود جلب کرد.

پیشنهاد ادغام تبادل اترال با پروژه اتنا

در 20 سپتامبر (30 شهریور)، صرافی اتریوم پیشنهادی را برای رای گیری حاکمیتی در انجمن اتنا ارائه کرد. در این پیشنهاد، از جامعه اتنا خواسته شده است تا تأسیس یک صرافی دائمی را بر اساس توکن USDe که با موتور پوشش ریسک اتنا و نقدینگی آن یکپارچه شده است، تأیید کند. بر اساس این پیشنهاد، یک صرافی غیرمتمرکز به نام Ethereal ساخته خواهد شد که مستقیماً با مدیریت ذخایر مرتبط آتنا ادغام خواهد شد تا به یک فروشگاه یک‌جا برای موقعیت‌های نقطه‌ای و مشتقات با پشتوانه USDe تبدیل شود. بر اساس این پیشنهاد، این DEX بر روی پلت فرم شبکه آینده آتنا ساخته خواهد شد.

این پیشنهاد توسط “Fells0x” یکی از اعضای بالقوه تیم Etheral ارائه شده است و ادعا می کند که ادغام برای دو طرف سودمند خواهد بود. به طوری که این بورس می تواند جریان جدیدی از تقاضا برای USDe ایجاد کند و همچنین شفافیت بیشتری را فراهم کند زیرا چنین بستری برای مدیریت پشتوانه و ذخایر USDe فراهم خواهد شد.

در این پیشنهاد آمده است:

ما از جامعه اتنا می‌خواهیم از یکپارچه‌سازی صرافی اتریوم، مشروط به بررسی‌های فنی لازم توسط بنیاد اتنا و کمیته ریسک، به‌عنوان بستری برای اجرای تراکنش‌های پوشش‌دهی حمایت کند.

این موضوع می تواند استفاده و تقاضای بیشتری را برای توکن USDe فراهم کند. همچنین با تصویب این پیشنهاد، 15 درصد از هر توکن بالقوه اتریال به دارندگان توکن ENA اختصاص خواهد یافت.. جامعه آتنا فعالانه در مورد منافع مشترک و ارزش افزوده این همکاری بحث می کند.

Etheral V1 پروژه ای مبتنی بر ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که بر روی پلت فرم شبکه اتنا مستقر خواهد شد. پیش بینی می شود این نسخه در سه ماهه چهارم سال جاری بر روی پلت فرم تست نت (شبکه آزمایشی) راه اندازی شود و احتمالاً در سال 2025 به طور کامل منتشر شود. این صرافی غیرمتمرکز برای پردازش یک میلیون عملیات در ثانیه با یک تأخیر کمتر از 20 میلی ثانیه

در پاسخ به این پیشنهاد، پروژه اتنا در پلتفرم X نوشت که به زودی یک عکس فوری برای رای‌گیری در مورد آن منتشر خواهند کرد، اما خیر تاریخ مشخص ذکر نشده است.

روند صعودی قیمت ENA

معامله گران بلافاصله به پیشنهاد جدید مبادله اتریال و توسعه اکوسیستم اتنا واکنش مثبت نشان دادند. هفته گذشته، اتنا یک استیبل کوین به نام UStb اعلام کرد که به طور کامل توسط صندوق توکنیزه شده BUIDL BlackRock و Securitize وثیقه شده است و مشخصات ریسک متفاوتی نسبت به USDe ارائه می دهد.

قیمت ENA پس از افزایش تقریبا 50 درصدی در یک هفته، در 24 ساعت گذشته بین 0.3496 تا 0.4179 دلار در نوسان بوده است. این توکن در 24 ساعت گذشته بیش از 11 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 0.400 دلار معامله می شود. همچنین حجم معاملات ENA نیز در 24 ساعت گذشته بیش از 180 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده علاقه شدید معامله گران به این توکن است.

بازار مشتقه نیز شاهد خریدهای گسترده در این توکن بوده است. داده های Coinglass نشان می دهد که سود باز (OI) معاملات آتی ENA در 4 ساعت بیش از 13 درصد و در 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است. خریدهای عظیمی در صرافی هایی مانند Binance، Bybit و Coinbase مشاهده شده است که کل سود باز معاملات آتی ENA را به 190 میلیون دلار رسانده است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-30 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381386

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.