افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

در رابطه با قتل شهید هانیه پرونده قضایی تشکیل شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 313527
در رابطه با قتل شهید هانیه پرونده قضایی تشکیل شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

همایش بسیج حقوقدانان استان قزوین به مناسبت گرامیداشت روز اسلامی حقوق بشر و کرامت اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضائیه سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب موضوع (آه) استان قزوین، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا، رئیس دیوان عالی استان قزوین و جمعی از مسئولان در اتاق جلسات […]

همایش بسیج حقوقدانان استان قزوین به مناسبت گرامیداشت روز اسلامی حقوق بشر و کرامت اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضائیه سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب موضوع (آه) استان قزوین، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا، رئیس دیوان عالی استان قزوین و جمعی از مسئولان در اتاق جلسات دادگستری استان بازداشت شدند.

حجت الاسلام رحیمی در حاشیه این همایش در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اقدام تروریستی عوامل رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید اسماعیل، اظهار داشت: این اقدام تروریستی در حال انجام است. هانیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: شهید هانیه او مهمان کشورمان بود و بر این اساس جمهوری اسلامی ایران حق مشروع پاسخگویی به این حمله ناجوانمردانه را دارد.

وی در خصوص قتل شهید اظهار داشت هانیهوی افزود: در این راستا دادستان کل کشور به دست اندرکاران قتل شهید اسماعیل دستور داد. هانیه آنها سهل انگاری کردند یا به عنوان عوامل نفوذی مورد استفاده قرار گرفتند تا شناسایی و دستگیر شوند.

این مقام قضایی تاکید کرد: این جنایت توسط رژیم صهیونیستی انجام شده و ما در این موضوع تردیدی نداریم، اما اینکه اسرائیل در این قتل از عوامل نفوذی و انسانی و جاسوسان استفاده کرده یا مستقیما این جنایت را انجام داده است، در دست بررسی و پیگیری است.

معاون قضایی قوه قضائیه با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از ناقضان حقوق بشر در جهان هستند، تصریح کرد: از ابتدای جنگ غزه تاکنون 40 هزار نفر توسط اسرائیل در این منطقه به شهادت رسیده اند که 17 هزار نفر از آنها به شهادت رسیده اند. بچه بودند

وی بیان کرد: امروز وضعیت بهداشت و درمان غزه به یک بحران تبدیل شده و انباشت زباله انواع بیماری ها را برای ساکنان به ارمغان آورده است و بیش از 40 هزار نفر به هپاتیت مبتلا شده اند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: هم اکنون در غزه به ازای هر 200 نفر یک حمام و به ازای هر 2 هزار نفر یک دوش وجود دارد و اکثر ساکنان روزی یک بار غذا می خورند. اگر این موارد مصداق نقض حقوق بشر نیست، پس چه عنوانی می توان به آنها داد؟

به گزارش خبرگزاری مهر،

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=313527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.