افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

در دیدار رئیسی با آیت الله مکارم شیرازی چه گذشت؟

  • کد خبر : 260120
در دیدار رئیسی با آیت الله مکارم شیرازی چه گذشت؟

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۲۲:۳۰:۱۰ | | کد خبر: 60298 رئیس دولت سیزدهم پس از سفر به قم با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد. بر اساس اطلاعات ساعت نه صبح، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه های سفر دوم دولت مردمی به استان قم، پیش از ظهر امروز جمعه با مرجع عالیقدر تقلید دیدار و […]

رئیس دولت سیزدهم پس از سفر به قم با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس اطلاعات ساعت نه صبح، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه های سفر دوم دولت مردمی به استان قم، پیش از ظهر امروز جمعه با مرجع عالیقدر تقلید دیدار و گفتگو کرد. دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی.

به گزارش ایسنا، آیت الله مکارم شیرازی با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) به رئیس جمهور، تشریح و تصریح کرد: دولت در عرصه عمل دستاوردهای ارزشمندی داشته است، اما. گزارش این خدمات و دستاوردها باید تقویت شود.

وی با اشاره به جایگاه جهانی و مهم شهر قم، خواستار توجه بیشتر به ارتقای شاخص های توسعه شهری و رفع مشکلات این شهر شد و افزود: اقدامات دولت در زمینه مسکن در قم قابل تقدیر است و هر چند که دولت این کشور مسئول این امر است. بلاتکلیفی پروژه مینی راه آهن و فرودگاه قم بین المللی نیست، اما با توجه به اهمیت این پروژه ها برای قم و رویکرد دولت مردمی در تکمیل پروژه های نیمه تمام، انتظار می رود اقدامات موثری برای تعیین آن انجام شود. مشق شب و تکمیل این پروژه ها.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه جای کار زیاد است، اما تلاش، جدیت و تلاش مستمر دولت مردمی امید زیادی به انجام این کارها ایجاد کرده است، گفت: همیشه برای موفقیت دعا می کنم. جناب عالی و حکومت مردمی . کار فراوان و ارتباط گسترده جنابعالی با مردم مایه امیدواری دوستداران انقلاب و یأس برای دشمنان آن است.

رئیس جمهور در این دیدار همچنین ضمن تبریک به مناسبت های حال و آینده حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حضور ایشان در قم به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام را توفیق بزرگی دانست. تقلید. برای او گفت: ارتباط مستمر. استاندار قم و دولتمردان همواره مورد تاکید مرجع تقلید بوده اند.

وی با بیان اینکه با وجود همه تلاش ها و توطئه های دشمنان، کشور در حال پیشرفت است و هیچ وقفه ای در عزم دولت برای تسریع و ادامه راه حل مشکلات و توسعه کشور ایجاد نشده است، افزود: ما آن را رشد تولید می دانیم. کلید حل مشکلات و پیشرفت اقتصادی است و از این رو با تلاش مستمر حدود 9 هزار واحد تولیدی راکد را دوباره فعال کرده ایم. همچنین روند ساخت مسکن در کشور رونق گرفته است که به نوبه خود به عنوان یکی از محرک های اقتصاد موجب رونق بسیاری از واحدهای صنعتی و خدماتی شده است.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه دولت نسبت به رفاه و معیشت مردم حساس است، تصریح کرد: اساس ما این است که مشکلات را در صحنه و از نزدیک مشاهده کنیم. روش این دولت نادیده گرفتن مشکلات نیست، بلکه رویکرد ما حل آن است، فارغ از اینکه آن مشکلات در کدام دولت و در چه دوره ای است. به عنوان مثال روز گذشته در جلسه پیگیری موضوعات ویژه تصمیمات ویژه ای برای تعیین تخصیص دو پروژه بزرگ اما در محدوده باقیمانده قم یعنی مونوریل و فرودگاه بین المللی اتخاذ شد.

منبع: خبرآنلاین


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=260120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.