افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

در دیدار با آیت الله رئیسی تحت تأثیر تعهد ایشان به توسعه گردشگری قرار گرفتم.

  • کد خبر : 271278
در دیدار با آیت الله رئیسی تحت تأثیر تعهد ایشان به توسعه گردشگری قرار گرفتم.

۰۲ / ۰۳ / ۱۴۰۳ – ۱۰:۴۷:۴۳ نامه تسلیت دبیرکل سازمان گردشگری سازمان ملل متحد به ضرغامی: دبیرکل سازمان گردشگری سازمان ملل متحد در نامه ای خطاب به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با ابراز تأسف از شهادت رئیس جمهور و تنی چند از همکارانش در سانحه بالگرد، یاد و خاطره شهید رئیس […]


۰۲ / ۰۳ / ۱۴۰۳ – ۱۰:۴۷:۴۳

نامه تسلیت دبیرکل سازمان گردشگری سازمان ملل متحد به ضرغامی:




دبیرکل سازمان گردشگری سازمان ملل متحد در نامه ای خطاب به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با ابراز تأسف از شهادت رئیس جمهور و تنی چند از همکارانش در سانحه بالگرد، یاد و خاطره شهید رئیس جمهور را گرامی داشت. .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، در نامه زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان گردشگری سازمان ملل متحد به سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان آمده است. اظهار داشت:

جناب وزیر محترم از شنیدن خبر تأسف بار سقوط بالگرد که موجب درگذشت جناب آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه، جناب آقای حسین امیرعبداللهیان و سایر مسئولین شد، بسیار متاثر شدم.

اخیراً به مناسبت سفر رسمی بهمن ماه گذشته به تهران برای شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، افتخار دیدار با رئیس جمهور را داشتم. من تحت تأثیر رهبری، اراده قوی و تعهد او به توسعه گردشگری در ایران قرار گرفتم.

اینجانب از طرف سازمان جهانگردی ملل متحد مراتب تسلیت و همبستگی خود را با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران اعلام می کنم. ما به جامعه جهانی می‌پیوندیم تا حمایت کامل خود را از کشور شما در چنین شرایط سختی ابراز کنیم.

وزیر محترم، خواهشمندم مراتب ارادت مرا بپذیرید.


انتهای پیام/





نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

درست

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=271278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.