افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

در دیدار ایران و ازبکستان دو اتفاق بد رخ داد: مربی دوام چندانی ندارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 391006
در دیدار ایران و ازبکستان دو اتفاق بد رخ داد: مربی دوام چندانی ندارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان فردا پنجشنبه از ساعت 17:30 در چارچوب هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در تاشکند برگزار می شود که هر دو تیم در رده های اول و دوم قرار دارند. گروه A با 6 امتیاز همین موضوع حساسیت بازی دو تیم را بیشتر از […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال ایران و ازبکستان فردا پنجشنبه از ساعت 17:30 در چارچوب هفته سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در تاشکند برگزار می شود که هر دو تیم در رده های اول و دوم قرار دارند. گروه A با 6 امتیاز

همین موضوع حساسیت بازی دو تیم را بیشتر از شاگردان امیر قلعه نویی نسبت به دو بازی افزایش داده است. سابق مقابل ازبک ها قرعه کشی آنها به دنبال پیروزی مقابل تیمی بودند که سیرک گرفتن او به دلیل بیماری روی نیمکت نیست.

از طرفی ملی پوشیده شده است فوتبال ایران که قرار بود پس از این دیدار برای میزبانی از قطر در مشهد مقدس به کشور بازگردد، با تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت از امتیاز میزبانی، در کشور ثالث میزبانی خواهد شد.

«او را اخراج کردیم سادالا اف“ویرایشگر سایت”قهرمانی» آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت این بازی برای دو تیم و شرایط اضطراری دو تیم در رده های مختلف. صحبت کنید وی وضعیت ایران و ازبکستان را از نظر بازیکن داشتن کاملاً یکسان دانست و از این رو می تواند نتیجه این دیدار را متفاوت پیش بینی کند.

دو چیز بد برای یک بازی خوب.

کارشناس فوتبال ازبکستان به طور خاص حواشی پیش از دیدار تیم ایران و ازبکستان مطرح شد: خیر گرفتن سرمربی تیم ملی ازبکستان ضربه جبران ناپذیری به تاکتیک خود خواهد زد. شرایط آنها کمی خاص تر از قبل شده است. می خواهم بدون مربی مقابل تیمی بازی کنم که انگیزه و تجربه زیادی دارد. این آسیا است بازی کردن کار را برای ما سخت می کند.

سادالا اف وی ادامه داد: محرومیت ایران از میزبانی بازی های خانگی برای این تیم از نظر روحی ضعیف محسوب می شود. رویدادی که در آن هیچ کس تصمیم گیرنده نبود. معتقدم شرایط اضطراری این دو تیم روی روحیه و تمرکز بازیکنان در بازی فردا تاثیر می گذارد. اما بار دیگر دلیلی برای تماشای یک بازی خسته کننده وجود ندارد.

دولت گرفتن پیچیده است

ویرایشگر قهرمانی آسیا به طور خاص عدم کمک سیرک گرفتن وی تاکید کرد: اولین بار نیست که بیمار می شود. فکر می کنم غیبت او روی نیمکت ازبکستان ادامه داشته باشد. آن وقت است که فدراسیون قطعا تصمیمات جدیدی خواهد گرفت.

ازبکستان خواهان جام جهانی است

سادالا اف با تمجید از وضعیت جاری تیم کشورش تصریح کرد: یکی از اهداف فوتبال ازبکستان در سال های اخیر صعود به جام جهانی 2026 است که امیدواریم این اتفاق بیفتد. اما ما نباید خودمان مانعی ایجاد کنیم که خارج از کنترل باشد. مطمئن من مشق شب هستم گرفتن بعد از این دو بازی همه چیز مشخص خواهد شد و دیگر نگران مربی نخواهیم بود.

کارشناس فوتبال آسیا با اشاره به آنالیز تیم های حاضر در گروه A مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 افزود: ایران و قطر رقبای جدی هستند. با نهایت احترام به امارات متحده عربی، قرقیزستان و کره شمالی می توانم بگویم با تلاش بیشتر می‌توانیم برای صعود مستقیم به جام جهانی 2026 در طول بازی‌های این بازی آرام شویم مناظر دچار فرسودگی تاکتیکی به دلیل طولانی شدن دوره. بازی ها تبدیل شود

آرونوف گفت: من خوبم.

سادالا اف در مورد مصدومیت آستین آرونوف بازیکن پرسپولیس در آخرین بازی این تیم در لیگ برتر ایران حضور او وی بدون کوچکترین آسیبی در تمرین تیم ملی ازبکستان تاکید کرد: او در کنار است یوسفوف و ماشاریپوف بخشی از آنها بهترین های انتخاب ما هستند. ما ما آنها را می شناسیم آنها در لیگ برتر ایران که تحت فشار هستند نیز نقش کلیدی دارند. من با آرونوف به دست آوردیم صحبت کنید کوتاه باشد او گفت که مشکل خاصی برای بازی ندارد و با تمرین کافی می تواند مدت زیادی در بازی با ایران در زمین حضور داشته باشد.

یک بازی قدرتمند و متفاوت را شاهد خواهیم بود.

کارشناس فوتبال آسیا درباره پیش بینی خود از دیدار تیم های ایران و ازبکستان گفت: سه بار در یک سال. کافی است تا تیم ها به حداکثر بلوغ و شناخت متقابل برسند. ایران و ازبکستان اکنون در این وضعیت قرار دارند اما فکر می کنم قدرت زیاد بازیکنان از نظر بدنی و شرایطی که هر دو تیم به دلیل نیاز در جدول و همچنین انگیزه دارند، بازی را کاملاً با دو مسابقه متفاوت خواهد کرد. سابق شاهد باشیم که گره خورده است.

دو اتفاق بد در بازی ایران و ازبکستان افتاد/مربی دوام چندانی ندارد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.