افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

در دستور کار این است که تولید تا پایان سال به 800 هزار تن برسد.

  • کد خبر : 163608
در دستور کار این است که تولید تا پایان سال به 800 هزار تن برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمدی ظهر امروز در نشست خبرنگاران اظهار داشت: فولاد پس از نفت و پتروشیمی سومین جزء انرژی و ارزش افزوده است و ایران جزء 10 تولیدکننده برتر فولاد جهان است. وی از اشتغال دو میلیون نفر در زنجیره فولاد و ده میلیون تن تولید فولاد در کشور خبر داد و […]

به گزارش خبرنگار بازار، علی محمدی ظهر امروز در نشست خبرنگاران اظهار داشت: فولاد پس از نفت و پتروشیمی سومین جزء انرژی و ارزش افزوده است و ایران جزء 10 تولیدکننده برتر فولاد جهان است.

وی از اشتغال دو میلیون نفر در زنجیره فولاد و ده میلیون تن تولید فولاد در کشور خبر داد و افزود: فولاد صنعتی است که بعد از نفت بیشترین درآمد ارزی را دارد و یکی از صنایع تحریم شده آمریکاست.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با بیان اینکه در فولاد اکسین به دنبال پایداری اجتماعی و اقتصادی هستیم، گفت: این شرکت جزو ده شرکت برتر دنیا در زمینه تولید ورق عریض و جزو شش شرکت برتر گرما است. رفتار.

محمدی گفت: محصولات ما در نفت و گاز استفاده می شود و ورق های عریض ویژه صنعت نفت فقط در فولاد اکسین تولید می شود و کشور را از واردات ورق عریض رها می کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی شرکت فولاد اکسین یک میلیون و پنجاه هزار تن است، ادامه داد: در سال 1400 میزان تولید 700 هزار تن و سال گذشته 650 هزار تن بوده و امسال به 800 هزار تن می رسیم. از تولید.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین گفت: امسال رکوردهای تولید خوبی را به ثبت رساندیم و ثبت رکورد در یک بخش و حفظ تولید در سقف تولید مهم و هنر است.

محمدی با اشاره به محدودیت برق در تابستان و گاز در زمستان برای تولید فولاد اکسین خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال نسبت به هشت ماهه سال گذشته 25 درصد افزایش تولید داشتیم.

وی ادامه داد: سود سال گذشته فولاد اکسین 3.7 میلیارد تومان بوده و سود هشت ماهه امسال نیز 3.4 میلیارد تومان است.

به گفته مدیرعامل شرکت فولاد اکسین، پیش بینی می شود تا پایان سال جاری سود این شرکت به 5 میلیارد تومان برسد در حالی که رشد سود ما در هشت ماهه امسال 96 درصد بوده است.

محمدی احداث کارخانه فولاد اکسین را برای تامین مواد اولیه تولید شرکت و کاهش هزینه ها برشمرد و افزود: در صورت فعالیت این کارخانه پیش بینی می شود در آینده ارزش و سود قابل توجهی برای ما بیافزاید و 9 هزار درآمد مستقیم و غیرمستقیم داشته باشیم. شغل تاثیر مستقیم دارد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.