افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

در خون تو همه چیز جنگ و جنگ است.

  • کد خبر : 192060
در خون تو همه چیز جنگ و جنگ است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- وجود گل و گیاه در خانه می تواند تاثیر شگفت انگیزی در روحیه افراد داشته باشد، زیرا با داشتن این زیبایی های سبز در خانه می توانید از ویژگی ها و ویژگی های مثبت آن ها برای مثال یک سری گیاهان دفع کننده انرژی بهره […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- وجود گل و گیاه در خانه می تواند تاثیر شگفت انگیزی در روحیه افراد داشته باشد، زیرا با داشتن این زیبایی های سبز در خانه می توانید از ویژگی ها و ویژگی های مثبت آن ها برای مثال یک سری گیاهان دفع کننده انرژی بهره ببرید. که با حفظ آنها بتوانید تمام افکار و احساسات منفی و ناخوشایند را از خود و اعضای خانواده تان دور کنید و انرژی و افکار مثبت را جایگزین آنها کنید. بنابراین از گیاهان فقط برای زیبایی استفاده می شود. آنها نمی دانند با وجود اینکه برای زیبایی استفاده می شوند، می توانند روحیه ساکنان را به عنوان گیاهان بالارونده مناسب دیوار به کلی تغییر دهند و در صورت داشتن آنها می توانید دیوارهای باغ و ورودی خود را به یک فضای سبز تبدیل کنید. بهشتی که هیچکس نمی تواند به آن نگاه کند. خسته نباشید

اگرچه می توانید با خود بگویید که همه گیاهان نیاز به مراقبت دارند و شما در شرایط عادی برای مراقبت از آنها نیستید و وقت ندارید اما شدیداً علاقه آنها را به شما احساس می کنید ، بنابراین ما باید بگوییم هیچ جا . هیچ زحمتی نیست چون طبیعت از قبل برای امثال شما چاره اندیشی کرده و گیاهان آپارتمانی آسانی را سر راه شما قرار داده است تا بتوانید آنها را مهمان خانه خود کنید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید، پس دیگر جایی برای بهانه وجود ندارد. اندازه ندارد اکنون به سراغ موضوع مقاله امروز می رویم که در مورد گیاهان آرامش بخش و آرام بخش است، پس با ما همراه باشید تا تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم.

گیاه صلح اسپاتی فیلوم

شاید برای شما جالب باشد که اولین معرفی لیست ما به اسپاتی فیلوم اختصاص دارد زیرا نام دیگر این گیاه زیبا گیاه صلح است که باعث افزایش آرامش و کاهش اضطراب، استرس، افسردگی و انرژی منفی و از طرفی افزایش مثبت می شود. انرژی می دهد و شما را از یک فرد منفی به یک فرد مثبت تبدیل می کند و همه این ویژگی ها در کنار هم باعث شده این گیاه خاص در بین هزاران گیاه مختلف این نام را به خود اختصاص دهد. با حفظ آن می توانید آرامش را به خون خود بازگردانید.

همچنین باید اضافه کنیم که این گیاه با دفع سموم موجود در هوا می تواند سلامت شما را بهبود بخشد. همچنین این گیاه در آگاهی روحی و معنوی شما تأثیر ویژه ای خواهد داشت و عواطف شما را به سوی خودشناسی سوق می دهد.

گیاهان آرامش بخش

پول چینی گیاه پسند

امروزه بسیاری از دعواها و مشاجراتی که در خانه ها پیش می آید به خاطر پول است، یعنی اگر به زمانی برگردیم که پول خلق شده، بهتر است یا ثروت، اما بیایید برای این کار از فنگ شویی استفاده کنیم. ، برای جذب پول! خب در فنگ شویی یک سری گیاهان وجود دارند که جذب ثروت می کنند، یکی از آنها پول چینی است که دارای برگ های گرد و زمردی است که شبیه سکه است و می گویند می توانند شانس، ثروت و رفاه را جذب کنند. و سعادت، قدر صاحب آنها و هر کس را که آنها را دریافت کند، بدان.

با وجود همه این خصوصیات خوب باید بگوییم که این گیاه هیچ چیز فانتزی نیست و شرایط نگهداری آسانی دارد زیرا آنطور که باید به خاک و نور حساس نیست. یکی دیگر از ویژگی های جالب و مثبتی که در مورد این گیاه می توان گفت جوانه زدن گیاه مادری از پول چین است که می توان آن را به صورت یک گیاه جداگانه پرورش داد و یا به دیگران داد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این گیاه به عنوان یک گیاه دوست هم شناخته می شود.

گیاهان آرامش بخش

ارکیده گیاه عشق است.

ارکیده ها رنگ های مختلفی دارند، هر کدام نماد چیزی برای خود هستند، مثلاً ارکیده سفید نماد باروری و برکت است، ارکیده صورتی اگر دو شاخه باشد نماد عشق است، ارکیده زرد نماد سلامتی و ارغوانی است. گل ارکیده نیز نماد ثروت است و برای به دست آوردن هر یک از موارد ذکر شده می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و احتمالا چاشنی عشق و ارکیده صورتی می تواند به دعوا و مشاجره در خون شما پایان دهد و عشق را جایگزین آنها کند. .

گیاهان آرامش بخش



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.