افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

در حالی که ما با شعارهای صلح و عدالت در سازمان ملل متحد شده ایم، زنان و کودکان در غزه و لبنان بمباران می شوند و این واقعا شرم آور است.

  • کد خبر : 374443
در حالی که ما با شعارهای صلح و عدالت در سازمان ملل متحد شده ایم، زنان و کودکان در غزه و لبنان بمباران می شوند و این واقعا شرم آور است.

به گزارش رکنا، مسعود مزیکیان در اولین برنامه از دومین روز سفر خود به نیویورک، صبح امروز سه شنبه به وقت محلی در دیدار با جمعی از بزرگان ادیان الهی، حرکت در مسیر حق و عدالت را برشمرد. مقابله با ظلم، دوری از تکبر و برخورد با مردم. وی اساس کتاب خدا را یکی از […]

به گزارش رکنا، مسعود مزیکیان در اولین برنامه از دومین روز سفر خود به نیویورک، صبح امروز سه شنبه به وقت محلی در دیدار با جمعی از بزرگان ادیان الهی، حرکت در مسیر حق و عدالت را برشمرد. مقابله با ظلم، دوری از تکبر و برخورد با مردم. وی اساس کتاب خدا را یکی از ویژگی های مشترک همه ادیان الهی برشمرد و افزود: در دنیای امروز همه نزاع ها ناشی از منیت، خودخواهی و خودخواهی است که موضوعی است که در همه الهیات بر انسان نهی شده است. کتاب ها و ادیان الهی».

رئیس جمهور در ادامه حق خواهی و حق خواهی را از ویژگی های پیروان همه ادیان عنوان کرد و افزود: اگر همه به دنبال حق باشیم می توانیم در مورد ادعای حقوق جنسیت ها، قومیت ها و همه انسان ها به تفاهم برسیم. ، و هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت.

این پزشکان در ادامه ایمان به همه پیامبران الهی را از ویژگی های بارز پیروان دین مبین اسلام دانستند و تصریح کردند: خداوند متعال بر اساس آیات قرآن کریم با همه پیامبران خود برای حفظ حقانیت پیمان بسته است. مسئول صداقتشان در ایمان و اعمال صالحشان است.

رئیس جمهور تصریح کرد: در دنیای امروز که دروغ گفتن آسان است و مدافعان حقوق بشر بی شرمانه از بزدل ترین و پست ترین مردمی که زنان و کودکان بی گناه را می کشند حمایت می کنند، اگر واقعاً به دنبال حقیقت و عدالت هستیم، نفاق برخی از مردم نباید متوقف شود. . ما از این مسیر

وی با تاکید بر اینکه اگر بر اساس آموزه های دینی و الهی به دنبال حق و عدالت باشیم، دعوا و منازعه ای پیش نمی آید، تصریح کرد: هیچ پیامبری مبعوث نشده است که بگوید نباید بر اساس حق عمل کرد، دروغ گفت و به شهرک ظلم نکرد. . ما ستمدیدگان مدارا می کنیم و اگر پیرو واقعی ادیان الهی هستیم نباید نسبت به رنج و ظلمی که سرزمین ما را فرا گرفته است بی تفاوت باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: ما در سازمان ملل با شعار صلح، توسعه، عدالت و پیشرفت که این روزها هزاران زن و کودک در غزه و لبنان بمباران می شوند، دیدار کرده ایم و این واقعا شرم آور است.

پزشکان با بیان اینکه اشاره به فطرت گمشده الهی و انسانی امروز جهان است، افزودند: امام حسین علیه السلام در کربلا و ساعاتی قبل از شهادت فرمودند که اگر دین ندارید آزاده باشید. کشتن زنان و کودکان بی گناه به دور از انسانیت و مردانگی است.

رئیس جمهور متهم کردن ایران به تروریسم را دروغ و تهمت بزرگ مدافعان حقوق بشر و حامیان واقعی تروریسم دانست و تصریح کرد: ما به هیچ کشوری تجاوز نکرده ایم و به سرزمین هیچ کشوری طمع نداریم، بلکه به دنبال صلح و آرامش هستیم. امنیت برای همه مردم ما جهان هستیم.

دکتر در پایان ابراز امیدواری کرد که حضور ارزشمند رهبران دینی در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در انتقال پیام انسانیت، حقیقت و عدالت موثر باشد.

پیش از سخنان رئیس جمهور، برخی از حاضران در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص لزوم تبادل آکادمیک ادیان الهی با محافل علمی جمهوری اسلامی ایران، لزوم دستیابی رهبران و پیروان ادیان الهی به ادیان عمل کردند. صلح در منطقه و جهان، تبیین چهره واقعی اسلام و مقابله با اسلام هراسی، استفاده از توان رهبران دینی برای توقف جنگ و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، جداسازی دین باستانی یهودیت صهیونیسم و ​​تجلیل. تمرکز ایران بر حمایت از حقوق و آزادی مذهبی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.