افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
4

در حاشیه بازی پرسپولیس – ضربه ایستگاهی اقدام زیبای سرمربی پرسپولیس و اعتراض کنعانی ها پس از باخت در دربی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 225822
در حاشیه بازی پرسپولیس – ضربه ایستگاهی اقدام زیبای سرمربی پرسپولیس و اعتراض کنعانی ها پس از باخت در دربی – پرسپولیس نیوز

مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با تیم فوتبال خوزستان با شعاری جالب مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت. تیم های فوتبال پرسپولیس و خوزستان از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در چارچوب روز نوزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. در زیر برخی از جنبه های این […]

مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با تیم فوتبال خوزستان با شعاری جالب مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت.

تیم های فوتبال پرسپولیس و خوزستان از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در چارچوب روز نوزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. در زیر برخی از جنبه های این مسابقه را مشاهده می کنید:

* با شروع بارندگی در ورزشگاه آزادی، هواداران آقا و خانم پرسپولیسی برای حضور در ورزشگاه آزادی دچار مشکل شدند و به دنبال سرپناهی بودند.

*با نزدیک شدن به دربی پایتخت استقبال پرسپولیسی ها نسبت به دیدارهای گذشته بسیار زیاد بود و حدود 20 هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند.

* بازیکنان پرسپولیس هنگام گرم کردن مورد تشویق هواداران خود قرار گرفتند و عبدالکریم حسن مدافع قطری نیز با شعار جالبی مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* هواداران پرسپولیس علیه جواد نکونام سرمربی استقلال شعار دادند.

*اسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در اقدامی زیبا با تلاوت آیاتی از قرآن کریم از جای خود برخاست و ادای احترام کرد.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و حسین بادامکی معاون ورزشی این باشگاه و حمید مطهری و علی اصغر قربان علیپور مربیان تیم ملی فوتبال از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می کنند.

* پس از کارت زردی که داور به محمدحسین کنعانی زادگان نشان داد و باعث شکست دربی 113 تهران شد، این مدافع و سایر بازیکنان و مربیان پرسپولیس به شدت به داور اعتراض کردند. اعتراض مربیان دو تیم منجر به کارت زرد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)