افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

در حاشیه این جلسه غیرعلنی استعفای نادران نماینده تهران و قالیباف روبوسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  • کد خبر : 133140
در حاشیه این جلسه غیرعلنی استعفای نادران نماینده تهران و قالیباف روبوسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آفتاب نیوز: در جلسه روز سه شنبه (۹ آبان) شورای اسلامی، بررسی درخواست استعفای الیاس نادران پشت درهای بسته در دستور کار نمایندگان قرار گرفت. موضوع درخواست استعفای نادران به جلسه علنی روز 30 آبان ماه بازمی گردد که وی در اعتراض به عملکرد کمیته رئیس جمهور مقابل دفتر رئیس جمهور تحصن کرد و خواستار […]

آفتاب نیوز:

در جلسه روز سه شنبه (۹ آبان) شورای اسلامی، بررسی درخواست استعفای الیاس نادران پشت درهای بسته در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

موضوع درخواست استعفای نادران به جلسه علنی روز 30 آبان ماه بازمی گردد که وی در اعتراض به عملکرد کمیته رئیس جمهور مقابل دفتر رئیس جمهور تحصن کرد و خواستار استعفای خود شد.

سرانجام درخواست استعفای نادران 31 آبان ماه اعلام شد و امروز در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

سیدمجتبی محفوی در تشریح جزییات این جلسه گفت: یکی از دغدغه های آقای نادران نحوه اداره مجلس بود و معتقد بود که اگر برخی تصمیمات بهتر انجام شود تاثیر بهتری در جامعه خواهد داشت.

نماینده آبادان در مجلس اضافه کرد: ایشان هم مواردی را مطرح کردند و رئیس شورای اسلامی اعلام کرد که برای همه این دغدغه ها و مسائلی که مطرح شده پاسخ کافی دارد اما پاسخ او وقت مجلس را می گیرد. .

وی ادامه داد: پنج نماینده مخالف استیضاح نیز نظرات خود را اعلام کردند و در نهایت 220 نماینده به استیضاح آقای نادران رای منفی دادند.

محفوی خاطرنشان کرد: در نهایت وی به همراه سایر نمایندگان در دفتر مرکزی حضور یافتند و قالیباف را بوسیدند و در واقع ماجرا ختم به خیر شد.

در ادامه محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به برخی نگرانی های نادران در جلسه استعفای خود گفت: موضوع نحوه اجرای آیین نامه داخلی مجلس، مسائل اقتصادی کشور، نحوه مدیریت جلسه علنی مجلس و توان مجلس است. تأثیرگذاری بر جامعه یکی از موضوعاتی بود که آقای نادران درباره آن صحبت کرد، زیرا رئیس مجلس برای جلوگیری از گرفتن وقت مجلس از پاسخ به این سؤالات خودداری کرد.

وی خاطرنشان کرد: نادران در پایان برای پرهیز از فاصله بین جریان های انقلاب، با حضور در جایگاه ریاست نظام و بوسیدن قالیباف، حاشیه را تکمیل کرد.

الیاس نادران در دوره های هفتم، هشتم، نهم و یازدهم شورای اسلامی حوزه های انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در شورای اسلامی حضور داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=133140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.