افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

در تابستان، یک لایه چوب پاستل مانند آب خنک و بستنی می چسبد. آموزش ترکیب رنگ های پاستلی

  • کد خبر : 23595
در تابستان، یک لایه چوب پاستل مانند آب خنک و بستنی می چسبد.  آموزش ترکیب رنگ های پاستلی

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با شروع فصل تابستان، همانطور که در سایر بخش های زندگی تغییراتی ایجاد می شود، سبک و مدل لباس نیز دستخوش تغییرات زیادی می شود، بنابراین می توان گفت که علاوه بر تغییر در نوع و جنس لباس، رنگ آن نیز با تغییر رنگ و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با شروع فصل تابستان، همانطور که در سایر بخش های زندگی تغییراتی ایجاد می شود، سبک و مدل لباس نیز دستخوش تغییرات زیادی می شود، بنابراین می توان گفت که علاوه بر تغییر در نوع و جنس لباس، رنگ آن نیز با تغییر رنگ و رو به رو می شود. تغییر فصل مثلا در تابستان رنگ لباس ها همیشه روشن تر از پاییز و زمستان است چون رنگ های تیره گرما را جذب می کنند پس اگر دنبال مانتو برای تابستان می گردید سراغ مانتو مشکی یا آبی نروید marine ، زیرا این کت ها باعث ایجاد ناراحتی و گرمای بیش از حد می شوند. پیشنهاد ما برای تابستان 1402 انتخاب مانتو پاستلی از بین رنگ های ترند سال است، برای مثال می توانید با انتخاب مانتو صورتی پاستلی استایلی جذاب و زنانه مانند عروسک های باربی را تجربه کنید. البته در نظر داشته باشید که ترکیب رنگ های پاستلی کمی دشوارتر از رنگ های دیگر است، بنابراین قبل از خرید این مانتوها، خوب است بدانید که چگونه رنگ های روشن و پاستلی را ترکیب کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه استایل رسمی داشته باشید و چه سبک کژوال، این رنگ ها به شما کمک می کنند شیک تر و جذاب تر به نظر برسید. بیشترین استفاده از پالت رنگ پاستلی در لباس های زنانه مربوط به مانتو، شلوار، کفش و کیف است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا برخی از جدیدترین مدل های تابستانی پاستیل را مشاهده کنید.

کت پاستلی

لباس صورتی، اما به سبک عروسک های باربی

یکی از مانتوهای پرطرفدار در فصل تابستان، مانتو صورتی است، البته به نظر شما چه نوع صورتی؟ بله، مانتو صورتی پاستلی یکی از مانتوهای شیک و جذاب تابستان 1402 است که می تواند تغییر بزرگی در استایل روزانه شما ایجاد کند. جالب است بدانید که ست کردن این مانتو کار سختی نیست، پس جای نگرانی نیست، فقط از رنگ های پاستلی دیگر یا رنگ های خنثی برای هماهنگی با آن استفاده کنید. مثلا کت صورتی پاستلی می تواند با رنگ سبز پاستلی یا کرم ترکیب زیبا و جذابی را به استایل شما بیاورد; البته بد نیست بدانید استفاده از اکسسوری های رنگارنگ و جذاب برای تیپ پاستلی ایده بسیار خوبی است.

کت پاستلی

کت پاستلی

سبز پاستلی را فراموش نکنید. لباس زیبا و جذاب بپوش

سبز پاستلی یکی از جذاب ترین رنگ ها در استایل زنانه است که با دیدن آن ابتدا یاد پاستل های خوشمزه می افتیم. جالب است بدانید که این رنگ گزینه مناسبی برای استایل های تابستانی و شاد است; پس اگر می خواهید تابستان امسال را شیک و شیک سپری کنید، بهتر است کت سبز پاستلی را انتخاب کنید و آن را با رنگ های جذابی مانند سرخابی یا آبی تیره ترکیب کنید. البته اگر به سبک های مینیمال و ساده بیشتر از استایل های حداکثری علاقه دارید، می توانید از رنگ های خنثی یا رنگ های پاستلی دیگر مانند یاسی استفاده کنید. فراموش نکنید که رنگ سفید یک معجزه برای استایل زنانه است، بنابراین اگر به دنبال گزینه ای مطمئن هستید، این رنگ مناسب شماست.

کت پاستلی

کت پاستلی

آبی آسمان را به زمین بیاور

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ های پاستلی در واقع از ترکیب رنگ سفید با هر یک از رنگ ها ساخته می شوند. آبی روشن، صورتی روشن، لیمویی روشن و غیره. از انواع رنگ های پاستلی هستند. بنابراین یکی از رنگ هایی که به خوبی با رنگ های پاستلی ست می شود رنگ سفید است. اگر می خواهید در تابستان امسال استایلی به زیبایی آسمان را تجربه کنید، بهتر است یک کت آبی پاستلی تهیه کنید و از رنگ های سفید، سرخابی یا زرد پاستلی برای هماهنگی با آن استفاده کنید. البته فراموش نکنید که اگر لباس شما سبک رسمی و کلاسیک دارد، رنگ سفید یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

کت پاستلی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.