افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

در تابستان، وقتی کت را با دامن و شلوار ترکیب می کنید، شلوار جین نپوشید. یک ایده کامل تابستانی با دامن

  • کد خبر : 23876
در تابستان، وقتی کت را با دامن و شلوار ترکیب می کنید، شلوار جین نپوشید.  یک ایده کامل تابستانی با دامن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اگر شما هم مانند بسیاری از خانم ها از پوشیدن شلوار جین تنگ خسته شده اید و به دنبال شلوارهای راحت و خنک برای گذراندن تابستان خود هستید، بهتر است به جای شلوار دامن یا دامن را امتحان کنید. چند سالی است که ترکیب مانتو […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اگر شما هم مانند بسیاری از خانم ها از پوشیدن شلوار جین تنگ خسته شده اید و به دنبال شلوارهای راحت و خنک برای گذراندن تابستان خود هستید، بهتر است به جای شلوار دامن یا دامن را امتحان کنید. چند سالی است که ترکیب مانتو با دامن رواج دارد و خانم ها با استقبال خوبی مواجه می شوند، بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند به جای شلوار دامن های بلند را با کت بپوشند تا استایلی متفاوت داشته باشند. . می توانید کت های باز را با انواع دامن ها ترکیب کنید و ظاهری شیک برای خود ایجاد کنید. فراموش نکنید که ست کت و دامن یکی از ترندهای داغ سال 1402 است، بنابراین با انتخاب دامن، ظاهری شیک و هنری و جذاب خواهید داشت. دامن ها دنیای گسترده ای دارند و جالب است بدانید که هر کدام از این مدل ها با یک مدل مانتو ترکیب شده اند. برای مثال دامن های چین دار که به تنهایی یکی از ترندهای داغ سال به حساب می آیند را می توان به راحتی با کت های بلند باز ست کرد و بیرون از خانه پوشید.

البته دقت کنید که اگر دامن چین دار شما طرح دار است، بهتر است بلوز یا پارچه ای که برای زیر کت انتخاب می کنید کاملا صاف باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از جدیدترین مدل های تابستانی با دامن ها را مشاهده کنیم.

دامن با کت کوتاه; تابستان را متفاوت و شیک بگذرانید

شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما همانطور که کت های بلند با دامن ها ست می شوند، کت های کوتاه نیز با دامن های بلند ست می شوند. فراموش نکنید دامنی که برای ترکیب با کت یا کت های کوتاه دوزی انتخاب می کنید حتما باید زنگ باشد، البته این بدان معنا نیست که به راحتی نمی توانید دامن چین دار را با این مدل کت ها ترکیب کنید، بلکه دامن زنگوله ای باعث می شود ترکیب بهتر زیبا برای شما یکی از دامن های جذاب و زیبای دیگری که می توان با این مدل مانتوهای کتان کوتاه یا مانتو ست کرد را می توان دامن جین راسته در نظر گرفت، پس اگر اهلی هستید بهتر است سراغ این دامن بروید.

کت و دامن

کت و دامن

چگونه کت بلند را با دامن ترکیب کنیم؟

اگر برای تابستان امسال کت جلو و بلند انتخاب کرده اید، باید بگوییم که دامن چین دار می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. نکته مهم برای پوشیدن مانتو و این مدل دامن این است که وقتی می خواهید مانتو خود را با دامن بپوشید به خصوص دامن چین دار نباید خیلی گشاد یا حجیم باشد. پس بهتر است مانتو فشرده تری انتخاب کنید، البته منظور ما کت تنگ نیست زیرا در این صورت ترکیب زیبایی نخواهید داشت. مانتو جمع و جور، کتی است که با سایز شما متناسب باشد، به عنوان نکته پایانی، فراموش نکنید که هرگز دامن چین دار را با کت و شال چین دار نپوشید.

کت و دامن

کت و دامن

ست دامن کت و شلوار; با شلوار گونی اشتباه نگیرید!

اسکرت نوعی شلوار بلند زنانه است که از کمر تا مچ پا به یک اندازه است. شلوار را با شلوار گشاد یا شلوار برمودای گشاد اشتباه نگیرید، اینها سبک های کاملا متفاوتی هستند و جالب است بدانید که این شلوارها در اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 به یک ترند محبوب تبدیل شدند و از آن زمان تاکنون بارها در دنیا ظاهر شده اند. مد و امسال آنها یک بار دیگر دنیای مد را پوشش داده اند. پس اگر می خواهید شلوارهای شیک و جذاب بپوشید و در عین حال راحت باشید، کافی است یک کت یا کاغذ کوتاه را با این شلوار ست کنید.

کت و دامن

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.